{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Zaključivanje kao cilj prodajne taktike

F
29.1.2009. u 11:49
0
0
Zaključivanje kao cilj prodajne taktike
0
Zaključivanje kao cilj prodajne taktike
Centar za edukaciju i informatičke poslove Privredne komore Kantona Sarajevo organizirao je danas seminar "Zaključivanje - kritična faza u prodaji".
Seminar je okupio 14 polaznika - šefove prodaje, supervizore u prodaji, prodavače u veleprodaji i maloprodaji, komercijaliste, a predavač je Miloš Todorović.

Cilj seminara je da se ukaže zašto je zaključivanje najvažnija faza u prodaji i da se detaljno obradi svaki korak i nauči više tehnika zaključenja prodaje radi primjene u praksi.

Vrhunski prodavac zna da ako on ne izvrši prodaju neko će to uraditi s njegovom mušterijom. To može biti bilo ko od konkurencije iz njegove oblasti ili drugi trgovac sa svojom ponudom.

Zaključivanje je cilj svake prodajne taktike, odnosno kruna svih preduzetih koraka radi prodaje. Dobra priprema i osmišljen pristup, savršen kontakt i dobra prezentacija ne znače ništa ako prodavac ne vlada ključnom vještinom prodaje, vještinom zaključivanja.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: