biznis
3

Wizz Air sa aerodoma u Tuzli u 2015. godini ukupno prevezao 268.748 putnika

Klix.ba
Wizz Air, najveći niskobudžetni avio prevoznik u regionu Centralne i Istočne Evrope, je ostvario veliki uspjeh u kalendarskoj 2015. godini čime se svrstao među najbolje avio kompanije koje posluju po ultra low-cost modelu, saopšteno je iz ove kompanije.

Među dostignućima u 2015. su, kako ističu, izlazak na Londonsku berzu, veliko osavremenjavanje brenda i promjena izgleda aviona, rekordna narudžbina aviona od Airbusa na pariškom sajmu vazduhoplovstva (Paris Air Show) i ulazak u flotu prvog aviona A321 – što je prvi avion ovog modela u Evropi sa 230 putničkih mjesta.

U prošloj godini, Wizz Air je u ponudi imao preko 400 linija do 118 destinacija u 38 zemalja. Flota kompanije se sastoji od 63 Airbusova aviona A320 i dva A321 koji su smješteni u 22 operativne baze širom Centralne i Istočne Evrope. Wizz Air je uspostavio četiri nove baze u prošloj godini – Tuzla, Debrecin, Košice i Lublin. Wizz Air je takođe najavio i 23. bazu koju će otvoriti ove godine u julu u rumunskom Jašiju.

Na kraju godine Wizz Air je obavljao letove na 81 novoj liniji koja je uspostavljena 2015, a najavio je i 32 nove linije u 2016.

Wizz Air je prevezao 19 miliona putnika u 2015, što predstavlja povećanje od 3,2 miliona putnika u odnosu na kalendarsku 2014. Wizz je dobio i 11 novih Airbusovih aviona i otvorio novih 400 radnih mjesta, čime je broj zaposlenih u kompaniji porastao na 2.600.

Wizz Air u Bosni i Hercegovini trenutno nudi 9 linija do 9 gradova u pet zemalja sa aerodoma u Tuzli i u 2015. je ukupno prevezao 268.748 putnika što predstavlja povećanje od 74 posto u odnosu na godinu dana ranije.

Jozsef Varadi, generalni direktor Wizz Aira je izjavio:

“Zahvaljujući vrijednom radu naših zaposlenih i izvanrednoj lojalnosti naših putnika, 2015. je završena kao jedna od naših najboljih godina. Naš stalan rast pokazao je da je Wizz Air-ov koncept cijena i usluge sa osmijehom opšte prihvaćen i da je to nešto što nas odvaja od drugih low-cost prevoznika u regionu. Evropski putnik nije zadovoljan samo sa jeftinom kartom – on traži mogućnost izbora i poštovanje. Rezultati postignuti u 2015. mi govore da su putnici upravo to prepoznali kao odlike putovanja sa nama”