SAD
0

Wal-Mart na kineskom web tržištu

FENA
Foto: AFP
Foto: AFP
Najveći svjetski lanac diskontnih prodavnica, američki Wal-Mart , odlučio je da uloži novac u kompaniju 360buy.com, koja je jedan od kineskih lidera u online prodaji.

U kompaniji 360buy.com, međutim, nisu željeli da komentarišu tu informaciju, prenijele su u utorak svjetske agencije.

U želji da pojača prisustvo u Kini, koja ima najveći broj web korisnika u svijetu, Wal-Mart se povezao s pet investitora, kako bi "ubrizgao" 500 miliona dolara u kompaniju 360buy.com, specijalizovanu za elektronske proizvode.

Wal-Mart je, kako je objavljeno na njegovoj internet stranici, otvorio oko 200 hipermarketa u Kini.

Taj maloprodajni lanac je početkom decembra otvorio u Kini niz supermarketa s jeftinijom robom namjenjenoj klijenteli s manjim primanjima i iz seoskih sredina.