{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Vispak postigao rekordne rezultate proizvodnje i prodaje

F
16.6.2011. u 10:36
0
2
Vispak postigao rekordne rezultate proizvodnje i prodaje
0
Vispak postigao rekordne rezultate proizvodnje i prodaje
Pola godine nakon što je AS d.o.o. Tešanj preuzeo većinski paket dionica od ukupno 83,93 posto u kompaniji Vispak d.d., prehrambena industrija iz Visokog zabilježila je rekordnu mjesečnu proizvodnju i prodaju u njenoj poslijeratnoj historiji.
Već do kraja ove godine, novi vlasnici najavljuju obaranje prijeratnog rekorda prodaje Vispaka iz 1991. godine.

Samo u maju ove godine Vispak je na tržište plasirao proizvode u vrijednosti od 2.411.483,90 KM, što je za 76 posto više u odnosu na isti period lani, dok je ukupna vrijednost proizvodnje iznosila 2.464.376 KM.

Svi segmenti proizvoda Vispaka bilježe porast prodaje, kako iz programa kafa s brandovima Zlatna džezva i Esspresso, tako i proizvodi iz Vispakovog programa ‘Bosanske kuhinje’ kao što su Begova čorba, Tarhana, Goveđa i Pileća juha, Sarajevska čorba, Vita, začini, te iz čokoladnog programa s brandovima Club čokolada i kremnog namaza Stampi.

Od momenta preuzimanja prehrambene industrije Vispak, na čijem čelu se nalazi novi menadžment predvođen direktorom Rusmirom Hrvićem, većinski vlasnik AS d.o.o. Tešanj uspio je povećati obim proizvodnje za oko 30 posto.

“Razlog za ovako brzu konsolidaciju, pozitivne i pomalo iznenađujuće rezultate Vispaka, objašnjavam prije svega domaćinskim odnosom prema poslovanju, veoma kvalitetnoj distribuciji, novom motiviranošću i angažmanom naših radnika u Vispaku i cijeloj Grupaciji, kao i raznovrsnošću prodajnih aktivnosti na tržištu i tržišnoj poziciji koju ima AS d.o.o. od ranije. Velikim ulaganjem u Vispak koje smo izvršili 2010. godine načinjen je strateški potez, čime smo se promovirali u regionalnog lidera u proizvodnji konditorskih proizvoda i kafe", ocjena je direktora Vispaka i vlasnika AS d.o.o. Rusmira Hrvića.

Ističe kako su, ponukani pozitivnim učincima i šansama koje prepoznaju na tržištu, korigirali njihov kratkoročni cilj. Naime, do kraja ove godine namjeravaju ostvariti veću prodaju od one koja je zabilježena u Vispaku prije rata, dakle rekordne 1991., a koja je svih ovih godina bila nedostižna.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: