biznis
27

Visoki nivo zadovoljstva i lojalnosti kupaca – rezultati ankete kompanije 24 VIP LS

Na osnovu rezultata sveobuhvatne, po prvi put izvedene, ankete o zadovoljstvu klijenata, u kompaniji 24VIP LS osjeća se veliki ponos i optimizam zbog visokog nivoa zadovoljstva korisnika usluga ove kompanije, saopšteno je iz 24VIP LS.

Rezultati ankete, koja je od strane rukovodstva firme uvedena kao instrument mjerenja kvaliteta, provedena u decembru 2015 godine među korisnicima usluga kompanije 24 VIP LS, su izvanredno pozitivni. Čak 96 % anketiranih korisnika usluga ovog lidera na tržištu logističkih usluga su vrlo zadovoljni uslugama kompanije.

Dugoročna strategija stalnog ulaganja u poboljšanje komunikacije i tehničkih rješenja pokazuje svoje rezultate: klijenti su najvišim ocjenama nagradili upravo kvalitet komunikacije, posebno kurirske službe, sposobnost pronalaženja rješenja pozitivno orijentisanih uposlenika kompanije, jednostavnost i funkcionalnost rukovanja softverom za slanje pošiljaka, kao i brzinu i kvalitet dostupnosti informacija o dostavi pošiljke uz pomoć modernog Track & Trace sistema

"Ovako izrazito pozitivne rezultate nismo očekivali. 96 % svih ispitanih kupaca, koji su krajem prošle godine učestvovali u anketi urađenoj po nalogu 24VIP LS-a, bili su izuzetno zadovoljni uslugama naše kompanije. Također, i spremnost na dalju preporuku je sa 79 % izvanredno visoka i bitan je pokazatelj visokog kvaliteta. Veoma se zahvaljujem na velikom interesovanju za učešće u anketi, kao i za priznanja koja smo dobili. Ovaj interes pokazuje također da kvalitetna i profesionalna logistika postaje sve važniji sastavni dio procesa tržnog pozicioniranja i brand-managementa jedne organizacije. Rezultati naglašavaju važnost učinkovitog i profesionalnog partnera u logistici", – izjavio je Robert Kovačić, direktor 24VIP LS-a.