Zauzimanjem 8. mjesta Violeta-toaletni papir, koja je na listi najjačih brendova u BiH je i jedini predstavnik domaćih brendova medju 10 najjačih u BiH, dok ostali brendovi pripadaju multinacionalnim i regionalnim kompanija.
Udio Violeta toaletnog papira na bh. tržištu je 48% i što je jako bitno, udio je podjednak u svim dijelovima BiH. Za ekonomiju jedne države je veoma važno da su domaći brendovi počeli zauzimati svoje pozicije na listi 10 najprodavanijih u zemlji.
Ova poznata bh. kompanija je još više motivirana da nastavi sa uspješnim poslovanjem i zadovoljavanju potreba svojih vjernih kupaca.
Kvalitet Violetinih proizvoda je sada već prepoznat i na tržištima u regiji gdje su rezultati istraživanja pokazali da je udio na makedonskom tržištu od 15-18%.
Violeta d.o.o. je vodeća bh. kompanija u proizvodnji i distribuciji higijenskih papira kao što su vlažne maramice, toaletni papir, kuhinjski brisači, suhe maramice i salvete. Time je kompanija postala najtraženija i najprepoznatljivija BH robna marka. Osim toga, zahavljujući visokoj kvaliteti svojih proizvoda, najrazvijenijoj tehnologiji na Balkanu i kontroli kompletnog proizvodnog procesa, Violeta d.o.o. je postala konkurentna ne samo na bh.tržištu, nego i na stranom.