biznis
0

Uspjeh Arix-a na domaćem i inostranom tržištu

Sarajevo-x.com
Kvantitativni i finansijski pokazatelji realizacije proizvoda Industrije deterdženata Dita tokom ove i prethodne godine indiciraju stalni rast, a brend koji bilježi najveći uspjeh je ARIX.

Tokom prvih šest mjeseci 2007. godine u odnosu na prošlu godinu, dinamika porasta realizacije ARIX-a se značajno pojačala za 60%, naročito na tržištima Makedonije, Albanije, Hrvatske, Srbije, Kosova, Crne Gore i Češke Republike.

Postotak realizacije deterdženata u okviru brenda ARIX na domaćem tržištu iznosi 55%, a na izvoznim tržištima 45 procenata.

ARIX je kreiran, proizveden i lansiran na tržište prije 10 godina i od tada je prošao nekoliko bitnih faza svog razvoja. To se, prije svega, odnosi na inoviranje i unaprjeđenje formulacije proizvoda, zatim proširenje na ukupno osam, prema mirisu i namjeni, različitih ARIX-a te na kreiranje najsavremenije ambalaže.

Odlična tržišna pozicija ARIX-a u pripadajućem tržišnom segmentu, te aktuelizirana potrošačka potreba za proizvodnjom multifunkcionalnih deterdžentskih formulacija, usklađenih sa najvišim svjetskim standardima, 2006. godine uslovili su revolucionaran razvoj ovog brenda, odnosno proizvodnju multifunkcionalnih deterdženata ARIX UV Protection i ARIX Softly 3u1 koji su, zahvaljujući svojoj originalnosti, u vrlo kratkom periodu osvojili tržište i potrošače.

TOP formulacija ARIX-a osmišljena je tako da ovaj brend nudi visokokvalitetne efekte pranja rublja na svim temperaturama, blještavu bjelinu, vrhunske mirise i njegu vlakana, po pristupačnim cijenama.