{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


UniCredit proširuje posvećenost sponzorstvu Lige prvaka

S
7.4.2011. u 13:01
0
0
UniCredit proširuje posvećenost sponzorstvu Lige prvaka
0
UniCredit proširuje posvećenost sponzorstvu Lige prvaka
UniCredit svom sponzorstvu UEFA-ine Lige prvaka daje i šire društveno značenje tako što svoje aktivnosti u vezi s ovogodišnjom finalnom utakmicom posvećuje dobrim djelima. "Nasmiješi dijete" je inicijativa koja ohrabruje zaposlene i cjelokupnu javnost da podrže kako UniCredit, tako i UniCredit fondaciju u brizi za lokalne zajednice. Ove inicijative će ponuditi pomoć u oblastima u kojima je ona najpotrebnija, u zemljama u kojima Grupa posluje.
"Fudbal je igra ogromnih emocija, također puna uspona i padova, kao uostalom i stvarni život. Kroz niz eksternih i internih aktivnosti koje se oslanjaju na finale 2011, UniCredit još jednom ističe svoju posvećenost fudbalskoj/nogometnoj zajednici koja prelazi granice sponzorstva Lige prvaka i doseže do društvenih inkluzivnih projekata, s ciljem pružanja konkretne koristi lokalnim zajednicama i onima kojima je neophodna", kaže Maurizio Beretta, direktor Identiteta i komunikacija UniCredita.

Pod sloganom "Nasmiješi dijete", UniCredit poziva sve da se priključe Grupi u pokušaju da jedinstveni duh fudbala prenese i na djecu. Za svakog ko podrži ovu inicijativu na način što će postaviti svoju fotografiju s osmjehom na web-stranicu posvećenu ovoj akciji, UniCredit fondacija će “Otvorenim zabavnim školama nogometa” donirati 10 eura, do maksimalnog iznosa od 200.000 eura.

Ovaj projekt promovira vrijednosti fair play-a, timskog duha i obostranog poštovanja među djecom koja žive u različitim socijalnim okruženjima. “Open Fun Football Schools” je humanitarna inicijativa predvođena od strane međunarodne dobrotvorne organizacije koja obuhvaća djevojčice i dječake starosti od sedam do 12 godina i koristi radost igre i pedagoški pristup "Fun Football koncepta" kao alate za stimuliranje mirnog suživota, spolne jednakosti, tolerancije i socijalne kohezije u zemljama i zajednicama pogođenim ratom ili etničkim konfliktima.

Kampanja traje do 29. maja, a svoju fotografiju s osmjehom možete postaviti na www.make-a-kid-smile.eu. Takozvani “KIDSMILE-ME” aplikacija će prebaciti vašu fotografiju u smiješnu fotografiju i nakon što se registrirate postajete dio galerije, pod nazivom Arena dječijih osmjeha. Kao zvanični UniCreditov Ambasador za Ligu prvaka i velikodušni humani radnik, Luis Figo, snažno podržava ovu kampanju s videom i svojom smiješnom fotografijom.

Prema riječima Maurizija Carrare, predsjedavajućeg UniCredit fondacije, “ova inicijativa pokazuje da sport i društvena posvećenost mogu ići ruku pod ruku. Nadamo se da će mnogi navijači, na taj način što će postaviti svoju fotografiju, nama dati mogućnost da doniramo značajnu sumu za ovakav jedan projekt”.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: