Toyota u BiH
0

U našoj zemlji nema kvarova na papučici gasa

Sarajevo-x.com
Foto: Reuters
Foto: Reuters
Praćenjem vozila u eksploataciji, na svjetskom nivou, uočena je, u iznimno rijetkim situacijama, mogućnost zaglavljivanja mehanizma papučice gasa.

Problem se potencijalno može javiti usljed mehaničkog trošenja materijala koji u kombinaciji s određenim voznim uvjetima može, u iznimnim slučajevima uzrokovati trenje u mehanizmu što rezultira potrebom veće sile pritiska na papučicu gasa ili se papučica gasa može sporije vraćati u prvobitni položaj. Samo u izuzetno rijetkim slučajevima može doći do zaglavljivanja iste.

U našoj zemlji, nije zabilježen, niti prijavljen niti jedan ovakav slučaj.

U cilju postizanja potpunog zadovoljstva i sigurnosti kupaca, Toyota će u BiH pokrenuti preventivnu servisnu akciju. To znači da će sve vlasnike vozila, na kojima bi se ovakav problem potencijalno mogao pojaviti, pismenim putem kontaktirati i uputiti da se jave svom najbližem ovlaštenom Toyota serviseru. U ovlaštenim servisima, vozilo će biti pregledano te će biti primijenjeni korektivni tehnički zahvat u slučaju potrebe, saopćeno je iz Toyota Adria, predstavništvo u BiH.

Ukupan broj vozila u Bosni i Hercegovini, koja će biti uključena u preventivnu servisnu akciju je 1.505., a početak akcije očekuje se za 10 do 15 dana.

Razloga za zabrinutost u Bosni i Hercegovini nema, ali svi vlasnici Toyote su dobrodošli da u bilo kojem trenutku posjete ili kontaktiraju svog ovlaštenog servisera za pomoć ili više informacija.

Do problema na papučici gasa može doći samo pod iznimno rijetkim okolnostima.

Ovo stanje nije nešto što nastupa naglo, problem se razvija postupno, tako da ukoliko niste osjetili ništa neuobičajeno sa vašim vozilom, minimalne su šanse da ćete doći u situaciju da se papučica gasa na vašem vozilu zaglavi.

Ukoliko ste ipak zabrinuti, kontaktirajte najbliži Toyota servis.

Važno je znati da i ukoliko do blokiranja papučice gasa dođe:

  1. Kočnica i dalje radi i pritiskom na papučicu kočnice vozilo će stati

  2. Istodobno izbacivanjem iz brzine (stavljanje u „ler“) nema prijenosa snage na pogonsku osovinu/osovine,

Dakle, radi se o ponašanju vozila koje svojim djelovanjem možete u potpunosti kontrolisati.

Nakon zaustavljanja na sigurnom mjestu pozovite svog ovlaštenog Toyota servisera ili Toyota Eurocare pomoć na cesti na besplatan broj 0800 20 215.