Alena Georgieva, Indesit Company
0

"U BiH ćemo predstaviti nove visokokvalitetne proizvode"

Razgovarao: Adis Karadža
Alena Georgieva, Indesit Company
Alena Georgieva, Indesit Company
Indesit Company predstavlja drugog po veličini proizvođača kućanskih aparata u Evropi po udjelu na tržištu, a veći značaj našem tržištu pridaju od 2006. godine. Direktorica Indesita za Bugarsku i Balkan u razgovoru za Sarajevo-x.com govori o uspjesima kompanije, prisutnosti na tržištu Bosne i Hercegovine, planovima za narednu godinu, zaštiti okoline, društvenoj odgovornosti...

Možete li reći našim čitaocima nešto više o firmi Indesit, kako kratku historiju firme tako i najznačajnija dostignuća u vašem poslovanju?

Indesit Company je drugi po veličini proizvođač kućanskih aparata u Evropi po udjelu na tržištu. Proizvodi i prodaje mašine za pranje veša, sušilice, kombinovane mašine za pranje i sušenje veša, mašine za pranje suđa, frižidere, zamrzivače, rerne i šporete. Vodeći je na tržištu u Italiji, Ujedinjenom Kraljevstvu, Rusiji, Portugalu, Rumuniji, Bugarskoj i Ukrajini i jedan od vodećih u Francuskoj, Poljskoj, Turskoj, Češkoj Republici, Mađarskoj i Grčkoj. Osnovana 1975. godine od strane trenutnog direktora Vittoria Merlonija i izlistana na milanskoj berzi od 1987. kompanija bilježi prodaju u vrijednosti od 2,6 milijarde eura u 2009. godini. Indesit Company ima 16 pogona (u Italiji, Poljskoj, UK, Rusiji i Turskoj) i 24 komercijalnih ispostava širom svijeta sa 16.000 zaposlenih. Glavni brendovi kompanije su Indesit, Hotpoint-Ariston i Scholtès.

Kada je Indesit ušao na tržište Bosne i Hercegovine? Koje proizvode nudite Vašim kupcima?

Indesit Company pridaje značaj tržištu BiH od 2006. godine otkako bilježi brz rast u smislu distribucije svijesti o marki, zahvaljujući prije svega našim profesionalnim partnerima. Iz godine u godinu proširujemo naš asortiman samostojećih i ugradbenih aparata. U 2011. godini ćemo dodatno koristiti i unaprjeđivati naše ključne marke usredsređujući se na jače ustanovljenje naše više pozicionirane marke Hotpoint-Ariston.

Koju prednost Indesit pruža potrošačima naspram konkurencije? Zašto bi se kupci trebali odlučiti za Vaš proizvod a ne za neki druge marke?

Indesit Company je uvijek vidjela u inovacijama svoju osnovnu prednost kod utrkivanja na međunarodnim tržištima. Kompanija je jedna od prvih proizvođača bijele tehnike koja je ugrađivala elektronsko kontrolisanje uređaja. Tehnološke inovacije nam omogućavaju da razvijemo proizvode sa sve većim kvalitetom, bliže potrebama potrošača, i sve više ekološki prihvatljive, što znači manje negativnog utjecaja na okolinu prilikom korištenja. Kvalitet proizvoda je ključni faktor za postizanje konkurentne prednosti.

Takav kvalitet ovisi o dobrom dizajnu, razumijevanju očekivanja potrošača, inovativnoj ergonomiji i savršenoj energetskoj performansi. Usredsređivanje na potrebe kupaca omogućava dizajnerima da razviju aparate koji garantuju najbolje performanse sa tehnologijom koja je intuitivno jasna i laka za upotrebu. Indesit se je uvijek zalagao za poboljšanje proizvoda i za shvatanje da je uvođenje novih proizvoda ključ uspjeha.

Zbog toga je sada Indesit jedan od najjačih evropskih marki. Njegovi proizvodi odražavaju potrebe kupaca za što naprednijim aparatima sa što jačim performansama. To su aparati koji su lijepi, učinkoviti, pouzdani, lagani za upotrebu, i ekološki nastrojeni. Filozofija Indesita jeste da napravi aparate koji ljudima daju više slobodnog vremena kako bi učinili svoje domove originalnima. Ovo je smjer kojim će se kompanija nastaviti kretati

Koji su vaši naredni koraci po pitanju tržišta Bosne i Hercegovine? Da li za budućnost spremate agresivniji strategiju kako bi ste privukli kupce?

I dalje ćemo ulagati u BiH tržište i koristiti nove prilike. Činjenica da imamo pouzdanog partnera za servis nam daje još čvršće tlo pod nogama za daljnji razvoj marki i distribucione mreže. Naša strategija za 2011. uključuje predstavljanje novih visokokvalitetnih proizvoda na tržište BiH sa fokusom na energetsku uštedu i zelene tehnologije.

Korporativna društvena odgovornost je važan faktor svake uspješne kompanije. Kako Indsit stoji u ovom polju? Da li namjeravate da koristite svoje resurse i uspjeh kako bi ste povećali korporativnu društvenu odgovornost?

Zalaganje za korporativnu društvenu odgovornost se ogleda u svakom pogledu, kako u industrijalnoj politici od Indesit Company, tako i u njenim okolišnim i društvenim inicijativama. Firma je oduvijek smatrala održivost ključnim faktorom razvoja i konkurentnosti te je stoga kroz godine rada i razvila model najbolje prakse koji je usmjeren ka razvoju društvenog blagostanja kod svih zajednica sa kojima radi.

Firma je također izuzetno napredna u polju okolišnih inovacija, zahvaljujući stalnim ulaganjima u istraživanje i razvoj tj. u polja energetske učinkovitosti i smanjivanja utjecaja na prirodu tokom svih faza životnog ciklusa aparata, od proizvodnje do korištenja i odlaganja. Ovo je također primjer konkurentne prednosti za Indesit Company, uzimajući u obzir da potrošači postaju sve više zainteresovani za aparate koji daju viši nivo energetske uštede i za inteligentnije aparate.

Italijanski proizvodni pogoni firme počinju koristiti električnu energiju dobivenu iz obnovljivih izvora te time omogućavaju da Indesit Company u značajnoj mjeri smanji svoj utjecaj na prirodu.

U 2006. godini Indesit Company se je priključio inicijativi United Nations Global Compact i time obavezao na poštovanje deset univerzalnih principa u poljima ljudskih prava, uslova rada i očuvanju okoline. Ta inicijativa najbolje odražava duh i smisao kojeg promovira Indesit Company, odnosno održivi razvoj. Još jedan projekt kojeg podržava firma jeste Jonathan-Indesit Comany. Cilj tog projekta jeste da se pomogne mladim ljudima koju su uskraćeni povlastica kako bi se integrirali u društvo i zaposlili.

Indesit je sponzor Evropske Lige Šampiona u Odbojci. Da li postoji mogućnost da Indesit postane uključen u sponzoriranje sporta u BiH?

Indesit filozofija je jako mnogo posvećena aktivnom načinu življenja i sportovima. Stoga stalno nadziremo procjenjujemo potencijalne prilike za sponzorstvo na svim tržištima firme u liniji sa ključnim vrijednostima naših marki.