Prodano je više od 3,6 milijardi komada cigareta, što je u usporedbi s 2009. više za 15 posto, kazao je danas na konferenciji za novinare u Sarajevu Davor Tomašković, predsjednik Uprave TDR-a.
Po njegovim riječima, na drugom mjestu po tržišnom učešću u BiH je Fabrika duhana Sarajevo.
Tomašković je istaknuo da je TDR, iako je imao rekordnu godinu u BiH, u 2010. ostvario prihod za osam posto manji u usporedbi s 2009. te da on iznosi 39 miliona eura.
"Rekordno povećanje prodanih količina nije pratio rekordan rast prihoda jer je TDR, uvažavajući ekonomsku situaciju i rastuću krizu, donio odluku o zadržavanju postojeće razine cijena nauštrb vlastitih prihoda i zarade. Tako su tokom 2010. cijene najprodavanijih brendova TDR-a 'Ronhilla' i 'Walter Wolfa' ostale nepromijenjene. Takvu cjenovnu politiku TDR nastavlja i u 2011. pa su početkom ove godine cijene proizvoda minimalno korigirane, odnosno znatno su manje od promjena koje diktiraju izmjene akciznog sistema", kazao je Tomašković.
Istaknuo je da je 2010. u TDR-u obilježila inovativnost te je na bh. tržišu lansirano 12 novih proizvoda, a među njima i 'Ronhill Unlimited', prvi duhanski brand koji uvodi QR tehnologiju.
TDR je ujedno i najbolji hrvatski izvoznik u BiH i u 2010., kako je rečeno, platio je 110 miliona eura poreza BiH.
Tomašković je, također, predstavio i TDR-ov Izvještaj o održivom razvoju u kojem se ukazuje na veliki tehnološki iskorak te tvornice s 'Ronhill Unlimitedom'.
"U području zaštite okoliša i očuvanja prirodnih dobara, važan iskorak TDR-a predstavlja prelazak na polipropilenski omot u pakiranju šteka cigareta. Na taj se način godišnje troši 1.000 tona kartona manje i smanjuje onečišćenje gotovo devet miliona litara vode. Inače, sve dosadašnje TDR-ove inicijative, akcije i planovi vezani su uz održivi razvoj, ekologiju i parametre društveno odgovornog ponašanja, što potvrđuje i ovaj izvještaj pod nazivom 'Rast je u našoj prirodi'", kazao je Tomašković.