Rokovi skraćeni u 222 postupka
0

Tuzla: Za odobrenje za građenje umjesto 30 čeka se sedam dana

FENA
Tuzla
Tuzla
Općina Tuzla i Međunarodna finansijska korporacija (IFC), članica grupacije Svjetske banke, tokom proteklih 10 mjeseci uspješno su proveli tri faze projekta regulatorne reforme "Poboljšanje poslovnog okruženja u općini Tuzla".

Ovim projektom predviđeno je smanjenje troškova za investitore i građane, skraćenje rokova za rješavanje podnijetih zahtjeva i smanjivanje koraka u rješavanju predmeta, te povećanje transparentnosti administrativnih postupaka u općini kroz uspostavljanje transparentnog i pravno sigurnog elektronskog Registra administrativnih postupaka na web stranici Općine.

Privrednici i građani ubuduće neće morati uz zahtjev podnositi dokumentaciju koja se izdaje u općinskoj upravi, već će se ona pribavljati po službenoj dužnosti.

U cilju efikasnijeg pružanja usluga, pojedinačni rokovi za rješavanje su skraćeni u 222 postupka (78 posto od ukupnog broja).

Tako, na primjer, umjesto dosadašnjih 30 dana za dobijanje odobrenja za građenje, ubuduće će biti potrebno samo sedam dana od dana podnošenja potpunog zahtjeva, dok će Rješenje o osnivanju trgovinske radnje ili pružanju trgovinskih usluga biti izdato u roku od sedam, za razliku od dosadašnjih 15 dana.

Od septembra ove godine počela je naplata nižih administrativnih taksi za pojedine postupke, a od oktobra i nižih naknada.

Također, danas je u Općini Tuzla, u prisustvu predstavnika nevladinog i poslovnog sektora, održana promocija elektronskog Registra administrativnih postupaka, koji sadrži sve neophodne informacije o postupcima iz nadležnosti općinskih službi, te pruža mogućnost preuzimanja propisanih obrazaca zahtjeva u elektronskom obliku sa službene internet stranice Općine Tuzla (www.tuzla.ba).

U svom obraćanju, načelnik Općine Tuzla Jasmin Imamović je istakao da "smanjenje administrativnih barijera i umanjenje taksi i naknada u cilju privlačenja investitora u općinu Tuzla, u funkciji je nastavka i ubrzanja razvoja Tuzle i većeg zapošljavanja".

Menadžer Projekta regulatorne reforme u Bosni i Hercegovini, Tarik Šahović, zahvalio je načelniku Imamoviću i njegovim saradnicima na izuzetnoj saradnji tokom implementacije projekta, kao i na tome što je "Općina Tuzla, u doba krize, smogla snage i izašla u susret privrednicima i smanjila naknade i takse".

Naime, kada se sve preporuke primjene u svakodnevnom radu službenika, procjenjene direktne uštede za privatni sektor iznose 567.844 KM na godišnjem nivou, a za građane 253.678 KM, dok indirektne uštede, koje proističu iz smanjenog vremena za obradu predmeta i bržih postupaka dostižu višemilionske iznose.

Projekt "Poboljšanje poslovnog okruženja i konkurentnosti u općini Tuzla" finansirali su Općina Tuzla, IFC, Kraljevina Švedska i Federalno ministarstvo finansija Austrije, saopćeno je iz kabineta načelnika Općine Tuzla.