biznis
35

Talk IN Business: Dinamično tržište mliječne industrije

Klix.ba
Za industriju mlijeka u Bosni i Hercegovini može se reći da ima dinamično tržište, zaključak je jučerašnje Talk IN Business konferencije koju su organizovali InStore magazin i InAkademija. Potrošači su cjenovno osjetljivi, međutim kada je u pitanju kvalitet spremni su platiti više.

Jedna od najboljih vijesti kada je u pitanju mljekarski i poljoprivredni sektor BiH jeste da je Bosni i Hercegovini odobreno da bude na listi zemalja kvalifikovanih za izvoz termički obrađenog mlijeka i mliječnih proizvoda. Iako je odobren izvoz termički obrađenog mlijeka ne treba zaboraviti i domaće tržište. Što se tiče manjih proizvođača mlijeka, pred njima su izazovi koje mogu riješiti edukacijom kupaca i zdravom komunikacijom. Mlijeko je u ovoj kategoriji najkompletnija namirnica koja ima veliki potencijal za rast. Pošto većina potrošača teži ka zdravijim namirnicama organski proizvodi ovdje su u prednosti. Učesnici ove konferencije imali su priliku da se upoznaju sa inovativnim proizvodima, uslugama i tehnologijama koje mogu utjecati na buduće rezultate kompanije.

Feđa Misirlić, Damir Misirlić, Mladen Lovrenović, Nenad Vučijak i Christiane Sarrazin iz kompanije Kaprina bili su jedni od učesnika na ovoj konferenciji. Oni su govorili o "Ingredijentima za mliječnu Industriju" koji su visoko specijalizirani, 100 posto prirodni sastojci i nisu genetski modificirani.

Njihov bogat asortiman inovativnih i funkcionalnih proizvoda nudi sve, od dječije prehrane i nutraceutičkih dodataka do visoko specijaliziranih enzima i probiotičkih organizama za industrijsku primjenu pri proizvodnji prehrambenih proizvoda.

Također, na konferenciji je premijerno prezentovana LRC Business Intelligence platforma za informacije i analize. Ovaj sistem omogućava brz, jednostavan i pregledan uvid u stanje kompletnog tržišta, poslovanja konkurencije i dobavljača.

Vezani članci