biznis
114

Svečana zabava u Hotelu Europe: Obilježeno izdavanje 100. broja vodiča Sarajevo Navigator

Klix.ba
(Foto: Feđa Krvavac/Klix.ba)
U četvrtak, 04. augusta, na terasi hotela Europe, uz prisustvo velikog broja zvanica, održana je svečana proslava u čast izdavanja jubilarnog 100. izdanja gradskog vodiča Sarajevo Navigator. Danas je Sarajevo Navigator destinacijska marketing organizacija koja sa partnerima realizuje niz projekata u cilju promocije i razvoja destinacije Sarajevo.

Sarajevo Navigator nastao je iz potrebe za urbanim gradskim vodičem kakvog Sarajevo do aprila 2007. godine nije imalo. Danas, 100 mjeseci nakon izlaska prvog izdanja, na početku zamišljeni projekat gradskog vodiča prerastao je u istoimenu destinacijsku marketing organizaciju koja izdaje nekoliko štampanih i Internet medija te realizuje niz drugih projekata u cilju razvoja i promocije Sarajeva kao turističke destinacije.

U čast stotog broja vodiča, u prošlom mjesecu je predstavljena i aplikacija za mobilne uređaje Sarajevo Navigator za korisnike Android operativnog sistema, dok će korisnici iOS-a također uskoro moći preuzeti ovu aplikaciju. Prisutnima se na početku obratio osnivač Sarajevo Navigatora, Nedim Lipa, koji se zahvalio mnogobrojnim partnerima na podršci koju su pružali sve ove godine i bez koje sve provedene aktivnosti ne bi bile moguće, te najavio u budućnosti dalji razvoj i nove zajedničke projekte u cilju unapređenja i promocije ponude destinacije Sarajevo. Goste je u nastavku večeri zabavljao poznati DJ/VJ duo Diskobajagi.

"Svako izdanje je izazov za sebe i zaista je užitak pripremati Sarajevo Navigator. Uvijek je dilema koju temu ili sagovornika odabrati, ne zato što nemamo tema, nego naprotiv, Sarajevo ima toliko toga za ponuditi, krije toliko interesantnih ljudi… Iza svakog izdanja stoji detaljna priprema i istraživanje, provjera tačnosti podataka, izbor i oblikovanje tekstova da budu interesantni i razumljivi svim korisnicima. Odgovornost je utoliko veća kada uzmemo u obzir da naši tekstovi educiraju javnost, kako domaću tako i stranu. Veliki broj turista po prvi put o Sarajevu saznaje iz tekstova u našim štampanim i online medijima i kreira sliku o destinaciji na osnovu koje donosi odluku o posjeti Sarajevu ili nekoj sarajevskoj lokaciji, a onda te informacije prenosi dalje. Gledano sa te strane Sarajevo Navigator ima veliku društvenu vrijednost i značaj. Mi uvijek gledamo stvari sa pozitivne strane i tako i pišemo i drago nam je da to korisnici prepoznaju. Često dobijamo komentare i od Sarajlija da u svakom izdanju nauče nešto novo i zanimljivo o svom gradu i to nam je najveća nagrada", rekao je Enis Avdić, izvršni direktor Sarajevo Navigatora.

Podsjetimo, pored mjesečnog gradskog vodiča Sarajevo Navigator, korisnicima su dostupni i polugodišnji vodič Sarajevo Map, godišnji turistički vodič Destination Sarajevo, te destinacijski internet portal www.destinationsarajevo.com, kao i aplikacija za mobilne uređaje Sarajevo Navigator.

Kako su društvene mreže danas jako bitne u promociji turističkih destinacija aktivni su i Facebook, Instagram i Twitter profili pod imenom Destination Sarajevo.