biznis
0

Superbrands BiH počinje novim izborom najjačih tržišnih marki

FENA
Međunarodna organizacija Superbrands, globalni autoritet na području brandinga, započinje s izborom najjačih tržišnih marki za 2009. godinu u Bosni i Hercegovini, saopćeno je iz Superbrandsa.

Ovogodišnji izbor započeo je formiranjem stručnog vijeća koji čini 40 uglednih i priznatih predstavnika bosanskohercegovačke poslovne javnosti, stručnjaka i autoriteta iz poslovanja, marketinga te predstavnika medija.

Mogućnost glasanja za najjače superbrandove u Bosni i Hercegovini prvi put pružena je i široj javnosti pristupom internet stranici www.superbrands.ba.

Na takav način, kako se ističe, potrošačima je pružena mogućnost da sami neposredno utiču na izbor novih bosanskohercegovačkih superbrandova.

Glasanje je omogućeno na dva načina: pristupom brzom glasanju (prijedlog tri najjače tržišne marke) te pristupom cjelokupnom glasanju s ukupnim listama brandova.

Za izbor najjačih u Bosni i Hercegovini konkurira čak 800 tržišnih marki, raspoređenih u 27 kategorija, koje su odabrane na osnovu podataka uglednih i neovisnih agencija za istraživanje tržišta (GfK, MEMRB, Puls i Valicon).

U izboru sudjeluju domaće bosanskohercegovačke tržišne marke i međunarodne.

Superbrands predstavlja onu tržišnu marku koja pruža znatne prepoznatljive emocionalne i opipljive vrijednosti.

Pri izboru i ocjenjivanju superbrandova uzimaju se u obzir sljedeća četiri kriterija: kvalitet, pouzdanost različitost i emotivni naboj.

Organizacija Superbrands prisutna je u 82 države svijeta, a 2008. započela je s radom i u Bosni i Hercegovini.