Dvadeset polaznika, koji su zadovoljili osnovne kriterijume za učešće u ovom projektu, proći će kroz više obrazovnih modula kako bi stekli neophodna znanja o marketingu, instrumentima marketinga, načinu i tehnikama izlaska na sajamske manifestacije, te o izlaganju i promociji proizvoda i usluga na domaćem i inostranom tržištu.
Realizacija projekta započela je održavanjem obuka u okviru kojih će biti obrađene teme, kao što su: razvoj novih firmi kroz proces od ideje do biznisa, priprema poslovnog plana, postupak registracije malih firmi, povezana pravna procedura i troškovi, marketinški plan razvoja i dizajn proizvoda i ambalaže.
Tokom projekta učesnicima će biti omogućeno razvijanje mreže kontakata sa uspješnim preduzetnicima i pristup svim relevantnim informacijama za uspješno pokretanje i vođenje biznisa, s ciljem da se dobre poslovne ideje pretoče u praksu i otpočnu uspješne poslovne aktivnosti.
Pored obuke, kako bi poboljšali preduzetničke vještine i povećali šanse za uspjeh i unapređenje konkurentnosti preduzeća, kandidati će imati priliku da učestvuju u takmičenju za najbolji poslovni plan, u okviru kojeg mogu osvojiti novčane nagrade.