Rebranding
0

Seti čajevi – novi izgled za poznati kvalitet

Sarajevo-x.com
Nakon predstavljanja redizajna ambalaže Coly tjestenina u sklopu projekta Rebranding, Agencija Mark IN započela je sa unapređenjem vizuelnog identiteta još jednog domaćeg bh proizvoda.

Već duži vremenski period, Seti čajevi zauzimaju jako dobru poziciju na bh. tržištu u odnosu na stranu konkurenciju. Za vrlo kratko vrijeme uspjeli su zadobiti povjerenje potrošača, a novi vizuelni identitet značajno će doprinijeti poboljšanju te pozicije na tržištu u budućnosti. Proizvođač Seti čajeva, Sefo d.o.o, prepoznao je značaj redizajna vlastite ambalaže kao i prednosti jednog ovakvog projekta, te će u narednom periodu pristupiti izradi novog vizuelnog identiteta.

Trgovina i proizvodnja praškastih i zrnastih proizvoda (čajeva, začina i začinskog bilja) osnovne su djelatnosti firme Sefo d.o.o. Asortiman ove firme čini osamdesetak proizvoda prepoznatljivih pod imenom "Seti" i "Super brend". Proizvodi "Seti" dostupni su kroz liniju proizvoda zdrave hrane, koju čini veliki izbor začina, začinskog i ljekovitog bilja, čajeva i drugih proizvoda koji su značajni u oblasti organske ishrane.

Projekat Rebranding unutar bogatog asortimana Seti linije, stavio je akcenat na Seti čajeve iz razloga što oni predstavljaju najbitniji i najpoznatiji proizvod firme Sefo d.o.o. i najbliži su stvaranju prepoznatljivog brenda.

"Dizajn ambalaže proizvoda igra značajnu ulogu u oblasti marketinga, jer on utječe na cjelokupni imidž proizvoda kao i samog proizvođača. Ambalaža bilo kojeg proizvoda je mnogo više od samog pakovanja. Njena svrha je direktna komunikacija sa kupcima i vrlo često ona može biti ključna prilikom kupovne odluke. Kvalitetan dizajn ambalaže izdvaja proizvod iz mora sličnih proizvoda i u znatnoj mjeri učestvuje u stvaranju brenda. Prijedlog redizajna ambalaže za Seti čajeve prilagođen je današnjim modernim trendovima i svojim novim izgledom ne zaostaje za svojim konkurentima inostranog porijekla. Firma Sefo d.o.o. se primarno bavi proizvodnjom zdrave hrane, te je iz tog razloga i prijedlog ambalaže baziran na intenzivnijim bojama i elementima koji sugerišu zdrav način ishrane", rekla je Selma Operhal, kreativna direktorica agencije Mark IN.

Više o samom projektu, kojeg nisu podržali domaći i strani trgovački lanci, možete saznati na www.rebranding.ba.