Glavni cilj je spajanje studenata završnih godina s poslodavcem kako bi im se pomoglo da se finansijski osamostale i razvijaju karijeru. Suština je u tome da student nudi svoj CV određenoj kompaniji koja na licu mjesta obavi razgovor s njima. Sajam zapošljavanja je i svojevrsna priliku za promociju kompanija.
U okviru ovog događaja realizira se i mini projekt koji obuhvata istraživanje koji je najtraženiji poslodavac i šta to student cijeni kod prvog zaposlenja (plaća, ophođenje poslodavca...).
Pokrovitelj sajma je Grad Sarajevo. Generalni sponzor je Coca - Cola koja je prošle godine, u okviru ovog sajma, zaposlila šest studenata.
Za narednu godinu planiraju se još kvalitetniji sadržaji i razmišlja se o tome da sajam bude organiziran u martu zbog ispitnih rokova.
Sajam zapošljavanja studenata dio je četvrtog programa za zapošljavanje mladih - "Career days", a organiziraju ga Studentski parlament i Međunarodna studentska organizacija AIESEC.