{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Sajam u Šangaju - nova prilika da Kina zadivi svijet

S
27.1.2010. u 16:49
0
5
Sajam u Šangaju - nova prilika da Kina zadivi svijet
0
Manje od sto dana ostalo je do početka Svjetske izložbe EXPO 2010. u Šangaju, koja će početi 1. maja i trajati do 31. oktobra. Bit će to jedinstvena prilika da Kina impresionira svijet organizacijom na vrhunskom nivou, kakva je zabilježena za vrijeme Olimpijskih igara u Pekingu.
Cijela armija radnika odjevenih u žuta i narandžasta odijela vrijedno rade kako bi na vrijeme završili gradnju i postavljanje paviljona. Ipak, posao nije ni blizu kraju.

Masovni šestomjesečni događaj trebao bi u Šangaj dovesti najmanje 70 miliona posjetilaca.

"Dosad je 90 posto posla na gradnji završeno, a sad počinjemo sa uređenjem interijera", kaže asistent glavnog povjerenika Sajma Xu Bo.

Azijski gigant obećava svijetu da će ovim sajmom srušiti rekorde, piše AFP. Na njemu će učestvovati 192 zemlje i 50 međunarodnih organizacija.

"Sajam je znak moći i za nas je to veoma bitan simbol", kaže Xu o događaju čiji je budžet prešao četiri milijarde dolara.

Kina je dodatnih 14 milijardi uložila u nove ceste, željeznice, popravke puteva i renoviranje mnogih oblasti u Šangaju.

"Šangaj je postao mjesto stalne gradnje", kaže Xu.

Vlasti su zatvorile 272 fabrike koje su značajno zagađivale vazduh, te jedno brodogradilište. Preseljeno je 60.000 stanovnika kako bi se prokrčio put prema rijeci Huangpu.

Brojni zidari, zavarivači, električari i vodoinstalateri pokušavaju transformisati ovo područje u sajam iz snova.

Svaka nacija odlučila se za vlastiti dizajn paviljona, a i za Bosnu i Hercegovinu ovo je prilika da vrhunskom prezentacijom pokaže svoje privredne potencijale, historiju, umjetnost i kulturu.

Direktor Paviljona BiH na EXPO-u 2010. je Zoran Grujić. Ove godine tema sajma je "Bolji grad, bolji život", s ciljem približavanja vizije budućeg života u urbanim i ruralnim sredinama, prilagođavanja infrastrukture, buduće tehnologije kao i pružanja i prikazivanja prilagodivih rješenja za očuvanje prirode i poboljšanje zdravlja svih ljudi na planeti.

Izložba ne služi direktnoj prodaji, već više prezentaciji države i druženju sa delegacijama drugih zemalja. Dosad je prodato 18 miliona ulaznica, što je više od očekivanog u ovoj fazi priprema.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: