{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


RE*Brandingom do novih kupaca i bolje prodaje

S
25.1.2011. u 08:06
0
4
RE*Brandingom do novih kupaca i bolje prodaje
0
RE*Brandingom do novih kupaca i bolje prodaje
Bh. proizvođači, nažalost, vrlo malo pažnje poklanjaju modernom dizajnu ambalaže svojih proizvoda i drugih vizuelnih komunikacija što ih u očima kupaca automatski stavlja u podređeni položaj u odnosu na konkurenciju. Neadekvatan i zastario dizajn, značajno doprinosi da se kupci suočeni sa kupovnom odlukom i izborom između proizvoda iste kategorije odlučuju za strane proizvode čija ambalaža komunicira veći kvalitet, ali i opravdava obično višu cijenu.
Upravo ova činjenica doprinosi manjoj prodaji, često kvalitetnijih, domaćih proizvoda na našem tržištu, što direktno potkopava konkurentnost domaćih proizvođača, ali se i vrlo negativno odražava na čitavu domaću industriju te kapacitete domaće ekonomije (prihode, zapošljavanje, mogućnost budućih investicija itd.).

RE*Branding/Bosna i Hercegovina je projekat koji je pokrenula agencija za komunikacije Mark IN i ima za cilj unapređenje vizuelnih i marketing komunikacija BH proizvođača, a samim tim i njihovo uspješnije pozicioniranje u odnosu na stranu konkurenciju na tržištu naše zemlje.

"Mi kao domaća agencija specijalizirana u oblasti marketing komunikacija, želimo da svojim znanjem i uslugama pomognemo bosanskohercegovačkim proizvođačima kako bi postali konkurentniji na tržištu. Projekat će se realizovati u nekoliko faza, a realizujemo ga u saradnji sa udruženjem Kupujmo i koristimo domaće. Moram napomenuti da smo dobili i nesebičnu podršku vodećih medija u BiH koji svojim učešćem jasno demonstriraju želju da zajedno sa nama pomognu bh. proizvođačima da unaprijede svoje vizuelne i marketing komunikacije. Što oni budu uspješniji, biti ćemo i svi mi, a mi smo spremni prvi ponuditi podršku u partnerskom odnosu zajedničkog rasta i razvoja. Isto se ne može reći za trgovačke lance u BiH, ni domaće ni strane, kojima smo uputili poziv za učešće u projektu na koji su se oglušili što najbolje pokazuje koliko oni zaista podržavaju domaće proizvođače", rekao je Boris Cigler, direktor agencije Mark IN.

Projekat su podržali poslovno-investicioni portal eKapija.ba, Business Magazin, portal Sarajevo-x.com, magazine Media Marketing, Večernji list, te BBI centar ispred kojeg će, po okončanju projekta, biti organizovana izložba svih rebrendiranih proizvoda bh proizvođača. Više o samom projektu možete saznati na Rebranding.ba.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: