Stručni žiri sačinjen od vodećih evropskih marketinških eksperata, odabrao je kreativno rješenje postera Raiffeisen banke „Banka bez peglanja“ između pet onih koji su ušli u najuži izbor.
Odluku o izboru donijeli su članovi EFMA, te brojni posjetioci Internet stranice ove asocijacije vodećih evropskih finansijskih institucija.
"Ovim kreativnim rješenjem, ali i cjelokupnom kampanjom “Banka bez peglanja” za Pakete računa željeli smo komunicirati jednostavnost i funkcionalnost našeg novog proizvoda, te potpuno drugačiji pristup klijentima i njihovim finansijskim potrebama”, izjavila je direktorica Marketing&PR odjela Raiffeisen banke Belma Hadžiomerović.
Kreativno rješenje nagrađenog postera, ali i cjelokupna kampanja razvijena je u saradnji s renomiranom agencijom Communis, koja je jedna od agencija s kojom banka sarađuje duže.
EFMA Grand prix je jedno od najvećih priznanja u ovoj kategoriji u Evropi, saopćeno je iz Raiffeisen banke.