{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Prvi dogovor u ŽRS-u, radit će se novi kolektivni ugovor

F
1.11.2011. u 16:54
0
0
Prvi dogovor u ŽRS-u, radit će se novi kolektivni ugovor
0
Prvi dogovor u ŽRS-u, radit će se novi kolektivni ugovor
Nakon više od 20 dana obustave željezničkog saobraćaja u RS-u predstavnici svih sindikata Željeznica RS-a dogovorili su danas da je potrebno izraditi novi kolektivni ugovor. Tim dokumentom trebali bi se ukloniti trenutne nepravilnosti po kojima se određena zanimanja više vrednuju nego druga s istom stručnom spremom i odgovornošću.
U upravi preduzeća su zadovoljni da su sindikati konačno počeli razgovore o rješavanju štrajka mašinovođa, pa će do petka formirati zajedničku komisiju koja će raditi na usaglašavanju novog kolektivnog ugovora.

Generalni direktor Željeznica RS-a Dragan Savanović očekuje dogovor o tom pitanju, jer prethodni kolektivni ugovor prije mjesec dana poništen.

Mašinovođe ŽRS-a i dalje ponavljaju da ne odustaju od svojih zahtjeva da se im uveća primanje po osnovu pređenog kilometar sata na 2,4 umjesto jedne marke koliko sada primaju, a prikazali su podatke iz platne liste po kojima njihova mjesečna primanja ne prelaze 700 maraka.

Istovremeno uvjeti rada su znatno loši te naglašavaju da nije tačna tvrdnja uprave da su, angažiranjem novih mašinovođa, uspostavili teretni saobraćaj u znatnom obimu, iako su oni u štrajku više od 20 dana.

Izvršni direktor ŽRS-a zadužen za prijevoz Draženko Todorović tvrdi da je u funkciji teretni željeznički saobraćaj prema Maglaju, Doboju, Zvorniku, međutim, priznaje da nije u punom kapacitetu na relaciji Omarska –Doboj.

“Dnevno se prevoze tri voza na toj relaciji što je oko 60 posto od plana”, tvrdi on.

Negira navode mašinovođa da je bilo i kvarova na lokomotivama, koje umjesto suspendiranih, voze oni koje je za vrijeme obustave rada angažirala uprava, što su mašinovođe propratile smijehom, jer je Todorović defekt na lokomotivi pokušao da opravda “normalnim”.

Ipak, nije odgovorio na pitanje da li je tačno da protekle noći niko od novoangažiranih 14 mašinovođa nije sjeo u lokomotivu zbog – magle.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: