„Uvjereni smo da razvijanje kulture štednje još od ranog djetinjstva stvara dobre navike i odgovornije ponašanje budućih potrošača, stoga se nadam da će ova kampanja ponukati građane da štede s nama bez obzira na veličinu uloga koju su u mogućnosti izdvojiti u tu svrhu“, izjavio je direktor Odjela za poslovanje sa stanovništvom Šenaj Avdić.
Više od 80 posto štednih računa u bankama ProCredit Grupacije, koju čini 21 ProCredit banka na tri kontinenta, manji su od 200 KM, što pokazuje da ljudi s manjim primanjima širom svijeta štede u ProCredit bankama.
U Bosni i Hercegovini klijenti ProCredit Bank imaju više od 28.500 štednih računa. U odnosu na oktobar prošle godine, depozitna osnova banke se uvećala za 66 posto i trenutno iznosi više od 242 miliona KM.
U ProCredit Bank građani mogu izabrati štednju po viđenju, tzv. avista štednju, oročenu štednju, štednju za svoje najmlađe (ProKids) i štedni plan.
Kamate na oročene iznose iznose do 6,6 posto na dugoročnu štednju (EKS 6,6 posto), dok su godišnje kamate za štednju po viđenju dva posto i za dječiju štednju tri posto.