Privreda
22

Vispak obilježava 41. godinu uspješnog poslovanja

Klix.ba
Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. i njen najpoznatiji brand Zlatna džezva ovih dana obilježavaju 41 godinu uspješnog poslovanja.

Kompanija Vispak se zahvalila svojim vjernim potrošačima, kupcima, dobavljačima, radnicima, medijima i prijateljima koji su ih podržavali i bodrili sve ove godine.

“Više od četiri decenije Vispak na najbolji način svjedoči o svome uspjehu, ali i o uspjehu jedne ideje. Vizija tadašnjih osnivača Vispaka, da se pokrene domaća prehrambena industrija koja će baštiniti ono što je najbolje od bosanskohercegovačkog kulturnog nasljeđa kao što su prava bosanska kafa i bosanska kuhinja, bila je presudna i najveći je razlog za uspjeh Vispaka. Naša snaga je u našim brandovima, i drago nam je da se ta činjenica sve snažnije primjećuje i na tržištima, kako domaćim, tako i inozemnim”, riječi su Rusmira Hrvića, direktora Vispak d.d.

Vispak d.d. je osnovan 7. aprila 1972. godine u Visokom kao sastavni dio Veleprometa, jednog od najvećih tadašnjih trgovačkih lanaca u bivšoj Jugoslaviji. Iste godine počela je i proizvodnja Zlatne džezve, najpoznatijeg branda ove kompanije. Dvije godine kasnije uslijedilo je pokretanje proizvodnje Vispakove Espresso kafe, a potom i pakovanje čaja na tada najsavremenijim IMA mašinama. Prelaskom pogona u novu zgradu 1980. godine instalirane su nove linije za pakovanje kafe, snack i praškastih proizvoda, te začina i dodataka jelima. Slijede podizanje brandova kao što su Stampi, Čoko milk, Choco club, Vispak čajevi ikafa Bosnia.

Poseban osvrt zaslužuje i razvoj proizvodnog programa “Bosanske kuhinje” sa, Begovom čorbom, Tarhanom i Sarajevskom čorbom. U posljednje dvije godine Vispak je razvio nove brandove kao što su Tiru – Liru, Stampi krem blok, Tajna, Viscafe, Laganini praškasti proizvodi, a u planu je razvoj novih.

Vispak danas zapošljava 180 radnika, od kojih 40 sa visokom stručnom spremom. Samo u proteklih godinu i po Vispak je samostalno razvio oko 50 novih proizvoda. Vispak danas izvozi u 25 zemalja svijeta i na četiri kontinenta.

Vispak je vlasnik tri certifikata za sigurnost hrane i upravljanje kvalitetom: ISO 9001:2008, HACCP i HALAL.

Oborivši Ginisov rekord 2004. godine zajedno sa građanima Mostara, tako što je ispečena i popijena kafa iz najveće džezve na svijetu, Vispak je 2005. i zvanično dobio certifikat Ginisa, ušavši u knjigu rekorda.