Privreda
0

Simpsonovi će na turističkim totemima u BiH pričati viceve o Muji i Sulji

Anadolija
Armin Džubur (Foto: Anadolija)
Bosna i Hercegovina je dobila najmodernije interaktivne toteme za turiste s kojih će čak i Simpsonovi pričati viceve o Muji i Sulji.

Turistički totem Armina Džubura, vlasnika kompanije "Skype.ba" iz Mostara bio je jedan od najzapaženijih ovih dana na Sajmu gospodarstva Mostar 2013.

Multimedijalni interaktivni turistički totemi koje je dizajniraoDžubur odnosno njegova kompanija "Skype.ba" ponudit će turistima sasvim novi koncept prezentacije turističkih destinacija Bosne i Hercegovine.

"Uklapanje humora kao jedne od specifičnosti način je da pregledavanje totema postane i zabavno za turiste", kaže Džubur.

Ono što Džubur posebno ističe jeste da će totemi koje je izradila njegove kompanija uskoro biti ponuđeni općinama i kompanijama širom BiH i regije te biti velika šansa za poslovni sektor, bh kompanije i domaću proizvodnju.

Naime, Džubur i njegova kompanija "Skype.ba" potpisali su ugovor sa vlasnicima etikete "Original BiH product" tako da će i domaće kompanije imati mogućnost ponuditi turistima originalne proizvode sa adresama i lokacijama na kojima se mogu kupiti, odnosno dobiti usluge.

Izradio softveri portal za međunarodni projekt vrijedan milion eura

Da u modernim prezentacijskim tehnologijama BiH ima i "domaću pamet" svjedoči upravo primjer Mostarca Armina Džubura. On je izradio softver i portal i za toteme koji će biti postavljeni u regiji Jadrana od Italije do Albanije kao dio projekta Adristorical Lands.

Projekat Adristorical Lands se financira sredstvima Evropske unije, sa 3,9 miliona eura i objedinjuje 250 karakterističnih destinacija cijele jadranske zone od Italije, Slovenije, Hrvatske, BiH, Crne Gore i Albanije, a Džuburov softver i portal nude turistima opsežan sadržaj na više jezika.

Ispred Džuburovog totema fotografirao se i gradonačelnik Mostara Ljubo Bešlić sa partnerima iz Italije u turističkom projeku Asi.