{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Rekordna proizvodnja Sprindovih jufki i kolača

3.8.2015. u 09:32
326
12
Rekordna proizvodnja Sprindovih jufki i kolača
326
U prvih sedam mjeseci ove godine Sarajevska prehrambena industrija - Sprind d.d. bilježi rast prodaje jufke 56 posto u odnosu na isti period prošle godine.


Ova članica AS Group povećala je u isto vrijeme i prodaju hljeba, peciva, kolača, kadaifa i mlinaca.

"U julu smo postigli rekordnu proizvodnju jufke. Radili smo punim kapacitetom, na obje proizvodne linije u tri radne smjene, čime smo potvrdili da smo lideri u proizvodnji jufke u BiH. Posebno smo zadovoljni što smo u periodu januar-juli 2015. godine, i pored velike konkurencije, uspjeli povećati prodaju hljeba i peciva 10 posto, a kadaifa i mlinaca 30 posto, u odnosu na isti period prošle godine. Potrošači prepoznaju kvalitet naših pekarskih proizvoda i ukazuju nam povjerenje, tako da do kraja ove godine očekujemo još bolje prodajne rezultate", kazao je tim povodom Memnun Trako, direktor Sprinda.



Posebno je zanimljiv podatak da je Sprind udesetostručio prodaju kolača, a to znači da se reaktiviranje proizvodnje svježih kolača pokazalo kao izuzetno uspješan poslovni potez. Podsjetimo, Sprind je prošle godine na tržište plasirao 20 novih proizvoda, među kojima su bili upravo svježi kolači.

"Potrošači su, uz već poznate Sprindove zalivene i suhe kolače, dobro prihvatili i svježe filovane kolače. Već sada možemo najaviti da ćemo u jesen tržište iznenaditi proširenjem asortimana, ali i potpuno novim proizvodima koje nikada do sada nismo radili", otkrio je Trako.

Kompanija Sprind d.d. Sarajevo uspješno je završila uvođenjem poslovne aplikacije Microsoft Dynamics NAV. Riječ je o aplikaciji koju je razvio Microsoft, s ciljem da optimizira i upravlja svim poslovnim procesima i resursima. Implementacijom NAV-a automatizirani su svi poslovni procesi u Sprindu te omogućena efikasnija razmjena potrebnih informacija o finansijama, proizvodnji, nabavi, prodaji, odnosima s korisnicima, ljudskim resursima. Krajnji cilj je uspješnije poslovanje Sprinda u interesu njegovih kupaca i potrošača.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: