{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Predstavljena kampanja "Prepoznaj domaće-budi ponosan - Made in BiH"

F
11.9.2015. u 15:24
59
3
Predstavljena kampanja "Prepoznaj domaće-budi ponosan - Made in BiH"
59
Predstavljena kampanja "Prepoznaj domaće-budi ponosan - Made in BiH"
Pred dvadesetak predstavnika domaćih proizvođača i distributera sa područja Tuzlanskog kantona (TK) danas su premijer TK-a Bego Gutić i direktor agencije "Koloseum" iz Tuzle Zlatko Berbić predstavili medijsku kampanju "Prepoznaj domaće - Budi ponosan - Made in BiH".
Iako Vlada ne može iz budžeta finansirati ovakav tip kampanje, premijer i članovi Vlade su prihvatili ulogu da svesrdno na druge načine podrže ovakve aktivnosti.

"Vlada daje punu podršku realizaciji ove medijske kampanje i želja nam je da u njenim okvirima vidimo što veći broj domaćih proizvođača, prvenstveno sa područja našeg kantona. Svi mi moramo biti svjesni da kupovinom domaćih umjesto uvoznih proizvoda jačamo naše proizvođače, našu ekonomiju, direktno im pomažemo da se razvijaju i otvaraju nova radna mjesta. Nasuprot tome, kupovinom bilo čega uvoznog naše novce šaljemo negdje drugo i pomažemo proizvođače od kojih mi u BiH nemamo nikakvu pomoć", istakao je ovom prilikom premijer Gutić.

Dodao je da je Vlada nedavno donijela i zvanične preporuke kojima je pozvala sve kantonalne institucije i osobe koje svoju plaću primaju iz budžeta Tuzlanskog kantona da, u skladu sa zakonskim mogućnostima, preferiraju kupovinu i korištenje domaćih proizvoda.

Reakcije brojnih predstavnika domaćih kompanija su više nego pozitivne. Mnogi su odmah podržali ovu aktivnost i izrazili spremnost da aktivno učestvuju u realizaciji kampanje.

"Najveći bh. trgovinski lanac Bingo se u ovu kampanju uključio, prije svega zato što smo u ovoj kampanji, za razliku od brojnih sličnih, uvidjeli prostor da i mi direktno pomognemo boljem plasmanu roba domaćih proizvođača", rekla je portparolka Binga Tatjana Paunoska.

Direktor "Koloseuma" Zlatko Berbić je kazao da kada bi svaki građanin mjesečno odabrao samo deset maraka više domaćih umjesto uvoznih proizvoda, to bi značilo novih 480 miliona KM bh. privredi, a time i nova radna mjesta, sigurnije i stabilnije penzione fondove, bolje zdravstvo i školstvo.

Prisutni privrednici pohvalili su rad Vlade TK-a ističući da u dosadašnjem periodu Vlada svoje aktivnosti, kada je u pitanju privreda, provodi vrlo profesionalno, posebno s obzirom da fokus aktivnosti polako sa privrednih društava koja su u konstantnim problemima prebacuje na "zdravi" dio privrede, saopćeno je iz Ureda za zajedničke poslove kantonalnh organa TK.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: