Program logističke i finansijske podrške namijenjen je prvenstveno izvozno orijentiranim bh. poduzećima koja će nastupiti na Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu od 15. do 22. maja.
''Naše firme mogu očekivati logičko-materijalnu podršku koja će pokriti oko 50 posto troškova uređivanja prostora za prezentaciju bh. poljoprivrednika i njihovih proizvoda, a ujedno ćemo se potruditi da im obezbijedimo sve potrebne informacije za stupanje u kontakt s organizatorima Sajma'', kazao je direktor Agencije za promociju izvoza BiH (BHEPA) Enes Ališković.
Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma bit će Mađarska, čiji ekonomski poljoprivredni, turistički i kulturni potencijali će biti predstavljeni od 15. do 22. maja.
Novosadski sajam je osnovan 1923.,a svake godine ga posjeti oko 1.200.000 ljudi svake godine.
Sajam traje gotovo čitavu godinu i obuhvata 23 sajma raspoređena u 15 termina od kojih je najznačajniji Poljoprivredni sajam, na kojem učestvuje do 2.000 izlagača iz Srbije i svijeta.
Među značajnije događaje spadaju sajmovi turizma, lova, ribolova i sporta, automobila, investicija i nekretnina, energetike i građevinarstva.
Goran Vasić, generalni direktor Novosadskog sajma, kazao je da će od 1. do 3. oktobra biti održan i prvi Sajam konjarstva u Srbiji, što je dobro i za BiH jer ima tradiciju i dobre uzgajivače konja, a to otvara vrata saradnji dviju država u tom području.
''Cilj nam je privući što više poljoprivrednika jer pored činjenice da se na sajmu može kupiti od traktora do satelitski navođenih kombajna, on ima i edukativni karakter'', kazao je Vasić.