{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Počelo bušenje tunela Karaula za brže i lakše putovanje između Sarajeva i Tuzle

F
13.8.2014. u 13:48
304
212
Počelo bušenje tunela Karaula za brže i lakše putovanje između Sarajeva i Tuzle
304
Radnici Strabaga AG danas su svečano počeli bušenje tunela Karaula sa olovske strane.
Ovaj tunel će imati dužinu od 902 metra, gradit će se narednih 16 mjeseci, a ugovorena cijena je oko 24 miliona KM. Njegovom izgradnjom skratit će se put od Sarajeva do Tuzle za 3,6 kilometara, a putovanje će biti brže i lakše.

Projektom je predviđena i traka za spora vozila koja se završava ispred portalnih konstrukcija tunela. Izvođač radova, austrijska kompanija Strabag, je angažovala mnogo domaćih podizvođača sa ovog terena, a ugovorena cijena je oko 24,3 miliona KM.

Ceremoniji početka radova na bušenju tunela Karaula, između ostalih, prisustvovali su federalni ministar prometa i komunikacija Enver Bijedić, te predstavnici JP Ceste FBiH, izvođača, kao i nadzora radova i načelnici općina Kladanj i Olovo.

Ministar Bijedić je kazao da je ovo historijski momenat za sve građane Tuzle i Tuzlanskog kantona jer se na ovaj način skraćuje put između Tuzle i Sarajeva sa tunelom ispod Karaule i sa četiri planirana mosta ili vijadukta koji će biti na ovoj trasi.

Dodao je da je ovo projekt koji je Federalno ministarstvo prometa i komunikacija započelo prije dvije i po godine. Inače, na tom dijelu magistralnog puta između Tuzle i Sarajeva u posljednjih 50 godina gotovo se ništa nije radilo na modernizaciji i ubrzanju, a posebno su otežani uslovi za vožnju u zimskom periodu zbog poledice i snijega.

Bijedić je naveo da je također bitno da će se na ovaj način približiti i općine Olovo i Kladanj, a kroz tunel će se izvršiti i energetsko povezivanje ovih područja.

"Ugovoreni rok je 16 mjeseci tako da će se do kraja 2015. godine ovom trasom normalno komunicirati", dodao je Bijedić.

Direktor Cesta FBiH Filip Vujeva je kazao da će se učiniti sve da rodovi budu završeni i prije roka, napominjući da su također započeli radovi i sa sjeverne strane tunela. Kako je rekao, gradi se i pomoćni evakuacioni tunel dužine 460 metara.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: