Privreda
0

Peter Jagodič novi direktor Mondelēz International za istočnojadransku regiju

Klix.ba
Mondelēz International, globalni proizvođač omiljenih potrošačkih brendova, poput Milka čokolade i biskvita, Oreo keksova, Jakobs kafe i Trident gume za žvakanje, u februaru je najavio promjenu rukovodstva u poslovnoj jedinici zaduženoj za tržišta istočnog Jadrana (Srbija, Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Makedonija, Crna Gora, Albanija).
Od 1. aprila Peter Jagodič postaje generalni direktor poslovne jedinice EAM. Nakon uspješnog napredovanja u kompaniji Mondelēz International (bivši Kraft Foods), kako u ulozi generalnog direktora za tržište Slovenije, tako i na brojnim odgovornim funkcijama u oblasti prodaje, Peter nastavlja sa radom na realizaciji jasnih ambicija vezanih za razvoj poslovanja kompanije na tržištima EAM.

"Mondelēz International je kompanija koja se razvija i sva tržišta istočnojadranske regije pružaju velike mogućnosti za njen rast. Kao svjetski lideri u proizvodnji konditorskih proizvoda, željeli bismo da našim potrošačima u ovom dijelu svijeta i dalje svakodnevno pružamo male ukusne trenutke zadovoljstva u vidu omiljenih brendova kao što su Milka, Toblerone, ElVita i Barni”, ističe novi generalni direktor Mondeleza EAM.

Poslovna biografija Petera Jagodiča

Neposredno prije imenovanja za generalnog direktora EAM, Peter je obavljao funkciju rukovodioca prodaje za tržište Srbije i Bosne i prokuriste kompanije.

Kompaniji Mondelēz International se pridružio još 2009. godine, kao menadžer prodaje i direktor za tržište Slovenije. Sa slovenačkim timom je postigao odlične rezultate u oblasti prodaje, kao što je povećanje tržišnog udjela tabli Milka sa 44% na gotovo 57% u 2014. godini, pokretanje MDLZ brendova biskvita i njihovo pozicioniranje kao vodećih biskvita na tržištu za samo tri godine, ugovaranje novih poslova, poput saradnje sa lancem diskont prodavnica Aldi, a 2013. godinu, kao svoju posljednju cijelu godinu na ovoj poziciji, završava rastom neto prihoda za više od 17%.

Godine 2014. seli se sa porodicom u Beograd, gdje preuzima kormilo prodaje na tržištu Srbije i Bosne, a oslanjanjem na svoje petnaestogodišnje prodajno i marketinško iskustvo godinu završava zavidnim finansijskim rezultatima i povećanjem neto prihoda u Srbiji za gotovo 18%, uvodeći sjajne novine, poput lansiranja Crispella u Srbiji, kojim postiže tržišni udio od 21%, odnosno ostvarivanja najvećeg tržišnog udjela keksova u prethodnom periodu od 9,4%.

Diplomirao je ekonomiju na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Mariboru, Slovenija. Oženjen je i otac dvoje djece. Prije dolaska u Mondelez, devet godina je radio u Henkelu, na brojnim pozicijama u oblasti prodaje i marketinga u različitim državama, a karijeru u toj kompaniji zaokružuje na poziciji direktora prodaje za Sloveniju i Hrvatsku.

O kompaniji Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) je moćni globalni proizvođač konditorskih proizvoda, čiji su prihodi u 2012. godini iznosili 35 milijardi dolara. Budući da pruža ukusne trenutke zadovoljstva u 165 država, Mondelēz International je svjetski lider u proizvodnji čokolade, keksova, guma za žvakanje, bombona, kafe i praškastih napitaka, sa brendovima vrijednim milijarde dolara, kao što su čokolade Cadbury, Cadbury Dairy Milk i Milka, kafa Jakobs, keksovi LU, Nabisco i Oreo, praškasti napici Tang i guma za žvakanje Trident. Mondelēz International s ponosom naglašava da je uključen u svjetske berzanske indekse Standard and Poor's 500, NASDAQ 100 i Dow Jones Sustainability Index. Posjetite nas na www.mondelezinternational.com i www.facebook.com/mondelezinternational