{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Održan osmi Business café: Ećo i Granov podijelili svoje priče o uspjehu

10.7.2015. u 09:09
67
Održan osmi Business café: Ećo i Granov podijelili svoje priče o uspjehu
67
U Atrium sali hotela Evropa, u četvrtak je, u organizaciji agencije Global Market Solutions, održan osmi Business cafe gdje su sa velikim brojem prisutnih svoje inspirativne priče podijelili Suhad Ećo – vlasnik Ećo Company i Emir Granov – vlasnik kompanije Granoff.
Oba govornika se nalaze na čelu kompanija koje ruše bh. stereotipe te su oba brenda sinonimi za kvalitet i dizajn u svom sektoru – drvnoj i tekstilnoj industriji.

Ono što ih povezuje je da su na samom početku imali jasnu viziju onoga šta žele postati. Suad Ećo je počeo sa trgovinom namještaja, da bi nakon nekoliko godina pokrenuo vlastitu proizvodnju. Danas je Ećo company izvozno orijentisana kompanija koja oprema hotele sa 5 zvjezdica u Njemačkoj, Hrvatskoj i drugim zemljama. Posebnost ovog branda jeste edukacija i investiranje u radnu snagu pokretanjem različitih edukativnih programa u saradnji sa Švicarskom abmbasadom.

"Od samog početka smo odlučili da se želimo izdvajati dizajnom. Ako imate kvalitetnu sirovinu kao mi u BiH, modernu tehnologiju koja prati svjetske standarde te kvalitetan kadar koji razumije zahtjeve tržišta, uspjeh neće izostati”, rekao je Ećo.

Emir Granov sa 27 godina, novcem zarađenim od fudbalske karijere, pokrenuo je ovaj danas renomirani brend. Granoff grupacija danas zapošljava 500 radnika, njihovo novo postrojenje u Vogošći proglašeno je najsavremenijom fabrikom za proizvodnju muških košulja u Evropi i u pregovorima je sa brendom Hugo Boss za potencijalnu saradnju.

Proizvode konfekciju za poznate svjetske prvoligaške fudbalske klubove, te luksuzne brandove muških odijela.

"Ono što sam vidio dok sam živio u inostranstvu, prenio sam uspješno u kreiranju vlastitog brenda. Toliko smo odskakali u brendiranju i dizajnu, da javnost na početku uopće nije mogla pojmiti da se radi o bh. brendu. Uspješno smo srušili taj stereotip. Da bismo radili sa velikim imenima moramo da postavimo visoke standarde u proizvodnji, odnosu prema okolišu, ali prvenstveno prema vlastitim radnicima", istaknuo je Granov.

U nekoj bližoj budućnosti, ova kompanija planira uspostaviti strukovni fakultet za tekstilni inžinjering kako bi obučili radnike koji će imati kompetencije za rad sa velikim imenima i za rad sa najsavremenijom tehnologijom koja se nalazi u Granoffovim postrojenjima.

Organizatori su se zahvalili svojim sponzorima i medijskim pokroviteljima koji su nesebično podržali organizaciju ovog jedinstvenog poslovnog događaja u BIH.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: