{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kompanija New York Times prodala novine Boston Globe za 70 miliona dolara

F
3.8.2013. u 16:34
0
9
Kompanija New York Times prodala novine Boston Globe za 70 miliona dolara
0
Kompanija New York Times prodala novine Boston Globe za 70 miliona dolara
Kompanija New York Times objavila je u subotu da je pristala da proda novine Boston Globe za $70 miliona dolara u gotovini vlasniku baseball tima Boston Red Sox.
New York Times, vodeća američka novina, prodao je Globe za djelić sume od 1,1 milijardi koju je platio za bostonske novine u 1993.

Kupac je John W. Henry, vlasnik Boston Red Soxa, saopćio je New York Times.

- Nagrađivani žurnalizam Boston Globea, kao i njegova bogata tradicija i izvrsnost etablirali su ga kao jednu od najuglednijih medijskih firmi u zemlji - navodi Henry u saopćenju objavljenom u Globeu.

U prodaju su uključene i ostale medijske kuće koje pripadaju New York Timesu u Novoj Engleskoj - regiji oko Bostona - kao što su website Boston.com, direktna mail marketinška kompanija Globe Direct, i The Worcester Telegram & Gazette, lokalne novine koje se izdaju u centralnom Massachusettsu.

Boston Globe se borio s padom tiraža i prihoda, dok je kompanija New York Times tokom proteklih godina prodavala svoja regionalna izdanja.

Novine stare 141 godinu posjedovala je bostonska porodica Taylor od 1873. godine do vremena kada ju je kupio New York Times. Tada je to bila najviša cijena ikada isplaćena za jedne američke novine, navodi New York Times.

Henry (63) koristio je milione koje imao u investicijskim fondovima da postane vlasnik Red Soxa i engleskog nogometnog kluba Liverpool. On je također suvlasnik Roush Fenway Racing, NASCAR tima, pišu novine.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: