{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Istraživanje: Zlatna džezva jedan od najznačajnijih bh. brandova

12.3.2015. u 14:29
103
16
Istraživanje: Zlatna džezva jedan od najznačajnijih bh. brandova
103
"Vispakova Zlatna džezva postala je jedan od najznačajnih brendova, ne samo u segmentu tradicionalnih kafa nego i jedan od najprepoznatljivijih bh. brendova općenito”, rezultat je istraživanja koje je provela neovisna agencija za istraživanje tržišta Info market iz Sarajeva.
Cilj istraživanja, prije svega, bilo je utvrditi prepoznatljivost ovog brenda (brand awareness) na području Bosne i Hercegovine. Iz rezultata je vidljivo, kaže se u izvještaju agencije, da 85 posto ispitanika zna o kojem proizvodu se radi i navode da je riječ o bosanskohercegovačkoj tradicionalnoj kafi.

Istraživanje javnog mnijenja o opštepoznatosti brenda Zlatna džezva provedeno je metodom telefonskog anketiranja, tj. CATI metodom (Computer Aided Telephone Interviewing), u Sarajevu, Zenici, Tuzli, Mostaru i Banjoj Luci, i to u periodu od 19. do 25. februara ove godine. Uzorak telefonskih brojeva baziran je na slučajnom odabiru iz ukupne baze svih telefonskih brojeva domaćinstava u BiH.

"Zlatna džezva – prava bosanska kafa, opravdala je povjerenje njenih ljubitelja. Uspjeli smo za kratko vrijeme povećati naš brand awareness i to je dokaz smo na pravom putu. Dokazali smo našu kompetentnost u segmentu bosanske kafe, i napori koje smo uložili u segmentima strateškog komuniciranja, advertisinga i plasmana direktno su se odrazili i na prodaju. Deset godina promocije bosanske kafe u najvećoj džezvi na svijetu, kao i kampanje "Nije sve u zlatu ima nešto i u džezvi”, "Pit ćemo mi nju ako Bog da i u Brazilu” sa Enisom Bešlagićem, te posebna pakovanja vezana za odlazak Reprezentacije BiH na Svjetsko prvenstvo u nogometu, samo su neke od investicija uloženih u brand", ističu u Vispaku.

Proizvodnja i realizacija Zlatne džezve uvećana je preko 100 posto, a brand osim na domaćem tržištu, uspjehe niže i u inozemnim prodajnim lancima. Najviše se bosanske kafe poslije BiH, popije u SAD-u, a potom u Hrvatskoj, gdje je ujedno načinjen i najveći uspjeh, i gdje se Zlatna džezva trenutno prodaje na preko 1.000 prodajnih mjesta. Također, Zlatna džezva se nalazi u ponudi mnogih globalnih i nacionalnih trgovačkih mreža, kao što su najveći tržni lanac na svijetu američki Wal Mart, njemački Real, austrijska Billa i Merkur, švicarski Otto’s, ali i u ponudi najvećeg online prodavača amazon.com.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: