Privreda
67

FMCG Summit: Samo partnerski ćemo dalje rasti

Klix.ba
U organizaciji InStore magazina i In Academy počeo je drugi FMCG Summit na kojem se okupilo više od 400 učesnika.

Summit je otvorio Rešid Muratović, glavni i odgovorni urednik InStore magazina koji se zahvalio učesnicima, partnerma i sponzorima koji su prepoznali važnost ovog događaja. U uvodnom dijelu FMCG Summita učesnicima se također obratio i Federnalni ministar trgovine gospodin Zlatan Vujanović.

"Svim akterima Summita želim da se ostvare i projeciraju ciljeve na najbolji način i da nakon ovog Summita budemo svi zajedno proaktivnji", rekao je Vujanović.

Nakon uvodnih pozdravnih govora uslijedila je prezentacija Zenela Batagelja iz istraživačke agencije Vaclicon, koji je govorio na temu "Šta da naprave diskonteri na tržištu – gdje su prilike i izazovi"?

Summit je nastavljen odličnom prezentcijom Edina Ibrahimovića, izvršni direktor za biznis operacije Bingo Export-Import Tuzla d.o.o., koji je učesnicima prezentirao "Kako vodeći trgovački lanac u BiH vidi bdućnost retaila?"

"Bingo je kao ozbiljan trgovac intenzivno radio na unutrašnjoj konsolidaciji i primjeni novih trendova", rekao je Ibrahimović koji je također istakao važnost saradnje.

"Samo partnerski ćemo dalje rasti zajedno", zaključio je Ibrahimović.

Kristian Anić Kaliger iz istraživačke agencije Nielsen govoro je o izazovima i budućnostima FMCG U BiH na temu "Gdje su moje marke". FMCG Summit Sarajevo predstavlja središnje mjesto okupljanja i najveći godišnji događaj za trgovački sektor u BiH.

Generalni pokrovitelj Summita je kompanija Bingo.

Partneri: Podravka, Ledo, Zvijezda, Klas, Grand Black'n'Easy, Sarajevski Kiseljak, Sarajevska Pivara, Menprom, Argeta, Nelt, Planet, Konzum, Geneco, Megamix, Blok d.o.o Peugeot Koncesionar, LRC BIS.

Medijski partneri: RSG, Hayat, Pink BH, ATV, Face TV,OBN, Klix, Faktor, RTV USK, Business Magazin, Novaoprema, Led media, In Store Magazin, In Bar Magazin, Talk in Business, Manager.

Za sve dodatne informacije posjetite www.fmcg-summit.ba