{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


EKI, MI-BOSPO i Partner primjer poštivanja principa za zaštitu potrošača

6.5.2013. u 15:18
0
6
EKI, MI-BOSPO i Partner primjer poštivanja principa za zaštitu potrošača
0
U okviru globalne SMART kampanje koju vodi organizacija ACCION SMART, u saradnji sa Međunarodnom finansijskom korporacijom (IFC), danas su u Sarajevu svečano uručeni certifikati mikrofinansijskim organizacijama (MKO) EKI, MI-BOSPO i Partner nakon uspješno okončanog procesa certifikacije o poštivanju principa za zaštitu potrošača.
Proces certifikacije je implementiran kroz SMART kampanju koja se u BiH provodi od februara 2012. godine uz finansijsku podršku Švicarskog Državnog sekretarijata za ekonomske poslove (SECO). SMART kampanja ima za cilj da unaprijedi zaštitu klijenata u mikrofinansijskom sektoru kroz povećanje svijesti i bolje razumijevanje principa i pokazatelja za zaštitu klijenata od strane MKO. Certifikate je uručila Isabelle Barres, direktorica ACCION SMART u prisustvu Lade Buševac, šefice kancelarije IFC-ja u BiH.

Pored pružene tehničke i finansijske potpore, IFC je sudjelovala u provođenju ključnih aktivnosti kampanje odgovornog finansiranja klijenata: organiziranjem dijaloga i obuke o principima za zaštitu klijenata za predstavnike mikrofinansijskog sektora, te potporom pri uspostavljanju kontakata i ko-finansiranju procesa SMART certificiranja mikrofinansijskih organizacija u BiH. IFC ovom inicijativom želi staviti fokus na klijente kao pokretačku snagu mikrokreditne industrije. “Ukoliko želimo da mikrofinansijski sektor istinski bude društveno odgovoran i finansijski zdrav, neophodno je da svi klijenti imaju pristup finansijskim uslugama koje su transparentne, odgovorne i razborite.”, poručila je Buševac prilikom svečanosti dodjele certifikata, te dodala kako IFC ohrabruje sve mikrokreditne organizacije u Bosni i Hercegovini da podrže ovu i druge inicijative odgovornog finansiranja.

Dobre prakse zaštite klijenata postaju značajnije jer ne samo da su ispravne nego imaju smisla i sa poslovne strane – klijenti koji mogu vraćati svoje kredite, mogu i razvijati svoje poslovanje, što garantira kontinuiran rast, objasnila je Isabelle Barrès, direktorica ACCION SMART naglašavajući važnost provedbe Principa za zaštitu klijenata. “U BiH postoje organizacije koje štite svoje klijente i koje posluju odgovorno! To su EKI, MI-BOSPO i Partner i nadam se da će biti primjer drugima da krenu putem certifikacije”, zaključila je Barrès.

MKO pristupaju procesu certifikacije na dobrovoljnoj osnovi, dok istu vode nezavisne specijalizirane međunarodne agencije. Kroz proces certifikacije ove tri bh. mikrokreditne organizacije dokazale su da poštuju slijedećih sedam Principa za zaštitu klijenata: osmišljavanje i isporuka odgovarajućih proizvoda, sprječavanje prezaduženosti, transparentnost, odgovorno formiranje cijena, pravedan i pristojan odnos prema klijentima, privatnost podataka o klijentima i mehanizmi za rješavanje pritužbi. Od šest mikrokreditnih fondacija u svijetu koje posjeduju SMART certifikat, tri su iz BiH.

"Certifikat SMART kampanje, svojevrstan je pečat naše posvećenosti ka pravljenju pozitivnog uticaja na klijente", istakla je Selma Jahić, izvršna direktorica za kreditne plasmane MKO Partner, napominjući da je ova mikrofinansijska organizacija još 2004. interno počela provoditi Kodeks o zaštiti klijenata i kako je ovaj međunarodni certifikat dokaz da je klijent u centru njihovog poslovanja.

Nejira Nalić, direktorica MI-BOSPO podsjetila je kako je ova organizacija i ranije nagrađivana za kvalitet usluga koje pruža svojim klijenticama i klijentima. "Ovaj certifikat je potvrda da MI-BOSPO već 17 godina slijedi svoje opredjeljenje po kojem su klijentica/klijent i njihovo zadovoljstvo na prvom mjestu. Učimo i razvijamo se zajedno sa svojim klijentima, i zapravo je najveća nagrada svjesnost da poštujemo svoje principe poslovanja", zaključila je Nalić. Ističući da je SMART certifikat motiv za kontinuirano unaprjeđenje kvalitete odnosa prema klijentima, direktorica MKO EKI, Sadina Bina istakla je da samo zadovoljni klijenti osiguravaju organizaciji dugoročno poslovanje na tržištu.

"Transparentost je ključ uspjeha!", poručila je Bina naglašavajući važnost svih principa zaštite klijenata.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: