Arcelik i Omega Živinice nude tehničku pomoć ugroženima u BiH
Od prvog dana katastrofe kompanija Omega sa svojom servisnom službom je aktivirana u punom kapacitetu na tehničkoj pomoći u brzom i kvalitetnom pružanju usluga servisiranja uređaja BEKO.
Želimo naglasiti da je kompletna usluga, uključujući i zamijenjene dijelove besplatna i akcija servisiranja na ovaj način trajat će 45 dana od dana objave (do 15. jula 2014.).
S obzirom da smo lideri u prodaji bijele tehnike, te je veliki broj naših kupaca, nažalost oštećen usljed ove nepogode, imamo veliki broj zahtjeva za izlazak na teren i pružanje pomoći. Molimo korisnike naših uređaja da sve pozive vezano za pomoć upute na naš Centralni servis, broj telefona 035/551-777.
Jako je bitno da se pripreme uređaji za servisiranje. Preporuka korisnicima je da aparate najprije očiste i ostave da se osuše. Nakon toga mogu pozvati naš Centralni servis ili uređaj lično dostaviti u najbliži ovlašteni Beko servis. Serviseri će izvršiti detaljno čišćenje i sušenje sastavnih dijelova aparata i pustiti u rad.
Veoma je važno napomenuti da se svi uređaji servisiraju, bez obzira na starosnu dob, odnosno istek garancije.
BEKO i Omega će do kraja juna donirati najugroženijem domaćinstvima od poplava i klizišta iznos od 350.000 KM u bijeloj tehnici, higijenskim paketima te besplatnim servisnim uslugama, dijelom putem Crvenog križa i direktno putem naše mreže.
Pored gore navedenog u naredna tri mjeseca BEKO i Omega će od svakog prodatog aparata izdvojiti po 4,00 KM i sredstva donirati preko Crvenog križa ugroženom stanovništvu iz poplavljenih područja i područja ugroženim klizištima.
BEKO i Omega će u narednom periodu ovisno o potrebama kupaca organizirati olakšanu nabavku svih uređaja iz našeg asortimana na odgođeno plaćanje o čemu će kupci biti dodatno obaviješteni.
Želimo da na ovaj način olakšamo i pomognemo nastradalnima od poplava i klizišta te da se zahvalimo na dosadašnjem povjerenju, saopćili su BEKOi Omega.