biznis
0

Predstavljeni rezultati istraživanja javnog mnijenja o projektu "Kupujmo i koristimo domaće"

FENA
Sarajevo
Sarajevo
Gradonačelnica Sarajeva Semiha Borovac i potpredsjednik Privredne komore Kantona Sarajevo (PKKS) Irfan Mehičić danas su predstavili rezultate istraživanja javnog mnijenja o projektu "Kupujmo i koristimo domaće".

Cilj projekta, koji su zajednički vodili Grad Sarajevo i PKKS, kako se navodi u saopćenju Gradske službe za informiranje, bio je istražiti tržište i mišljenje građana radi utvrđivanja smjernica i preporuka za kreiranje efikasnije marketinške politike u promociji značaja kupovine domaćih proizvoda i usluga.

„Grad je u skladu s programskim opredjeljenjem iz Platforme djelovanja inicirao nastavak ove kampanje radi pružanja podrške privrednom razvoju, ali i informiranja naše potrošačke javnosti o kvaliteti domaćih proizvoda“, istaknula je gradonačelnica Borovac. Podsjetila je da je jedna od obaveza Grada Sarajeva da osigura zdravstvenu ispravnost namirnica za ishranu jer pripada Mreži zdravih gradova

Prema riječima potpredsjednika Privredne komore KS-a Irfana Mehičića cilj projekta nije bio protežirati loš kvalitet domaćih proizvoda, već podstaknuti kupce da se pod jednakim kvalitetom i cijenama oni odluče za domaći proizvod.

U istraživanju je, kako se navodi, korišteno anketno ispitivanje građana na uzorku od 1.000 ispitanika primjenom slučajnog uzorka kroz metodu face–to-face interviewa u šest velikih tržnih centara na području grada Sarajeva i korištenjem ankete u najprometnijim ulicama: Ferhadiji i Titovoj.

Kampanja "Kupujmo i koristimo domaće" bila je jako dobro zapažena od građana: čak 93 posto njih je čulo ili vidjelo ovu kampanju u medijima.

Rezultati istraživanja potvrdili su da se čak i 91 posto anketiranih građana Sarajeva izjasnilo da kupuju domaće proizvode, kaže se u saopćenju Gradske službe za informiranje.

Nakon završetka ove kampanje, kako se ističe, 39 posto ispitanika kupovalo je domaće proizvode više nego prije, 50 posto ih kupuje isto kao prije, dok je svega jedan posto ispitanih građana kupovalo domaće proizvode manje nego prije kampanje.

Građani su pri kupovini domaćih proizvoda uglavnom vodili računa o kvalitetu (42) i cijeni (41 posto), potom o zemlji porijekla (devet posto), po navici ih je kupovalo četiri posto, a najmanje su se za proizvod opredjeljivali zbog reklame (tri ) i dizajna (jedan posto).