{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Predbožični period u Beču kao ekonomski faktor

S
14.11.2007. u 13:10
0
0
Predbožični period u Beču kao ekonomski faktor
0
Predbožični period u Beču kao ekonomski faktor
Turizam je u Beču tokom čitave godine jedna od uspješnijih ekonomskih grana, međutim, predbožični period iz godine u godinu u tom pogledu dobiva sve više na značaju i bilježi sve veći promet.
Samo prošlog decembra bečki hoteli su zabilježili 816.000 noćenja, a i ove godine se u dvanaestom mjesecu očekuje priliv od oko 1,5 miliona turista. Najveći profit ostvaren je u trgovini: Ukupan trgovinski promet u decembru 2006. je, prema podacima Privredne komore Beča, iznosio 350 miliona eura. Procjenjuje se da je 20 posto ukupnog prometa došlo iz ruku turista.

Privredna komora Beča i Grad Beč međutim također zajedno ulažu u unapređenje predbožične ponude i samog izgleda grada. Pokazalo se da svjetlosne dekoracije i uljepšavanje trgovina privlači kupce, turiste, a time doprinosi napretku bečke ekononmije.

Stoga se do 2010. godine očekuje realizacija projekta "Light up“, za koji je izdvojeno 2,5 miliona eura. Prema projektu će po šest ulica godisnje dobiti božične svjetlosne dekoracije, a za svaku ulicu je određen budžet od 70.000 eura. Ove godine Beč se može pohvaliti sa ukupno 38 posebno uređenih i osvjetljenih ulica.

Pored privlačnih svjetlosnih dekoracija, priliv turista i kupaca Beču osiguravaju i 22 božična bazara, zatim i tri velika "božicna naselja“, od kojih je jedan smješten u romantičnoj kulisi dvorca Belvedere, a kupcima pružaju bogatu ponudu od peciva do originalnih i neobičnih poklona za predstojeće praznike.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: