Sajam zapošljavanja i edukacije je od 13. do 20. oktobra posjetilo više od 170.000 ljudi iz Bosne i Hercegovine, Srbije i Hrvatske, ali i ostalih zemalja svijeta, te je zabilježena posjeta iz 87 država.
Izlagači iz BiH dobili su preko 1.500 prijava za posao, kao i bazu biografija posjetilaca koji su tražili priliku za zaposlenja. Nakon pregledanja biografija i razgovora sa kandidatima, poslodavci će početi sa procesom odabira odgovarajućih kandidata.
Voditelj projekta Virtualni dan karijera i znanja, Benjamin Kadić, povodom završetka sajma istaknuo je da su reakcije posjetilaca i izlagača dokaz uspješnosti projekta.
“Prvi regionalni Virtualni dan karijera i znanja u kojem je učestovala i Bosna i Hercegovina može se sasigurnošću proglasiti uspješnim projektom. Reakcije posjetilaca i izlagača su i više nego pozitivne, što nas je uvjerilo da su ovakvi projekti potrebni u BiH i da ćemo sigurno nastaviti sa njihovom realizacijom i u budućnosti”.
Posjetioci su putem chata razgovarali sa izlagačima, ali i sa organizatorima sajma gdje su pisali svoje utiske.
"Virtualni dan karijera i znanja za mene predstavlja sasvim novi način traženja posla. Okupljanje kompanija i edukacijskih kuća na jednom mjestu, ali ovaj put na Internetu, je genijalna ideja koja je mene lično više privukla nego obični sajmovi. Aplikacija je jako jednostavna i pregledna tako da sam vrlo lako mogla pregledati poslove i ostaviti svoj CV ili se prijaviti na konkurs za posao", napisala je putem chata u sklopu aplikacije sajma Lejla iz Sarajeva te zaključila: “Bilo bi dobro da organizacija online sajmova zapošljavanja i edukacije postane, tako da kažem, tradicionalna, jer su ovakvi sajmovi puno zabavniji i jednostavniji za nas koji tražimo posao".
U sklopu Virtualnog dana karijera i znanja održano je i predavanje za studente na Američkom univerzitetu u BiH, gdje je generalni direktor Edin Mehić govorio o tome šta je potrebno za postizanje izvrsnih rezultata u karijeri te kako pronaći motivaciju i ideju za osnivanje vlastitog biznisa.
Na sajmu se predstavilo 48 kompanija i edukacijskih kuća iz tri zemlje. Regionalni izlagači za sve tri zemlje bili su Japan Tobacco International, Deloitte i VIP Mobile.
Kao izlagači iz BiH predstavili su se: MDGF program zadržavanja i zapošljavanja mladih, Svjetska banka, Wurth, Natron Hayat Maglaj, Megamix, UniCredit Bank, Američki univerzitet u BiH, Atlantbh, Nelt i Consult Team.
Generalni pokrovitelj sajma za BiH bio je MDGF program zadržavanja i zapošljavanja mladih, apartner Federalni zavod za zapošljavanje