{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Tajne uspješnog poslovnog vođe

S
16.10.2007. u 16:00
0
0
Tajne uspješnog poslovnog vođe
0
Tajne uspješnog poslovnog vođe
Sudeći prema istraživanju agencije Martiz, samo 10% Amerikanaca raduje se odlasku na posao, a kao razlog tomu navode nedostatak dobrog vodstva u kompaniji. Svi ljudi koji u poslovnom svijetu važe za vođe, mogu inspirisati, motivisati i pozitivno utjecati na svoje uposlenike. Stoga, ukoliko želite uspjeh na poslovnom planu, postanite vođa.
Pokažite entuzijazam – konstantno
Inspirativne vođe koje mogu potaknuti svoje uposlenike pokazuju strast za posao koji obavljaju. Samo na taj način možete potaknuti druge da se predaju onome što rade što će neminovno dovesti do uspjeha. Međutim, strast se ne može naučiti – ili je imate ili ne. No, uvijek možete pronaći ono što vam se najviše dopada i automatski ćete biti radosni, entuzijastični i strastveni čime ćete zaraziti okolinu i posao učiniti djelotvornijim.

Prijetnje nisu efikasne
Vođe koje svoj tim mogu odvesti do značajnog uspjeha zasigurno nisu oni nadređeni koji konstantno vrše pritisak i koji prijetnjama otkazima mogu doći do cilja. Takva retorika zasigurno nikoga neće motivisati niti će uposlenike natjerati da daju svoj maksimum. Sarađujte sa svojim uposlenim i uvijek držite sve konce čvrsto u svojim rukama i upravljajte njihovim radom. Nemojte ih bespotrebno izlagati suvišnom pritisku.

Nagradite trud
Shvatite da se vaši uposlenici uvijek pitaju šta će oni dobiti ukoliko ulože vanredne napore kako bi se završio neki dobar posao. Dajte im do znanja da su dio tima i da je uspjeh kompanije njihov uspjeh te da će se svaki napredak odraziti i na njihov mjesečni prihod.

Podijelite svoja iskustva
Vođe u poslovnom životu su ljudi koji imaju neizmjerno iskustvo. Kako biste svojim uposlenicima približili svoje stavove, morate im pričati o svojim iskustvima, o poslovnim putovanjima i anegdotama vašeg poslovnog života. Na taj način ćete uspjeti uspostaviti komunikaciju sa svojim uposlenicima koja je izvan svakodnevnog razgovora, a oni će shvatiti da ste vi čovjek koji uistinu zna o čemu govori te da ga vrijedi saslušati i poslušati.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: