{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Tajne uspješnih direktora

16.9.2013. u 09:11
0
14
Tajne uspješnih direktora
0
Tajne uspješnih direktora
U čemu je razlika između prosječnih i sjajnih lidera? BBC je razgovarao sa nekima od njih pokušavajući dati odgovor na pitanje kako su zapravo stigli do vrha.
Stručnjaci iz svih krajeva svijeta ispričali su šta je, prema njihovom mišljenju, najvažnije da biste postali uspješni.

Kratkoročno planiranje i posmatranje smatra se jednom od najvećih mana američkih direktora, za razliku od Kineza koji ne strahuju od velikih i dugoročnih ambicija i vizija te se fokusiraju na ciljeve i dostignuća za narednih 30 do 100 godina.

Naravno, ni ova strategija nije bez mana. Nekada se poslovna klima veoma brzo mijenja, zbog čega je teško, pa i nemoguće planirati na duge staze. Međutim, brze promjene i velike vizije ne moraju se međusobno isključivati. Posebno ako je na čelu firme direktor čija su razmišljanja van krutih rokova.

Uspješni direktori ne dozvoljavaju svojim uposlenicima da razmišljaju kako je to što rade "samo posao".

Kako kompanija raste, tako postaje sve teže održati zadovoljstvo profesionalnim angažmanom među uposlenicima. Ipak, razvoj biznisa ne smije dovesti u pitanje strast uposlenika za poslom. Upravo je na direktorima da to održe.



Kako to postići? Prvo, ne zazirite od prepuštanja odgovornosti podređenima. Kad lideri daju moć drugima, oni zapravo kreiraju prostor za cvjetanje posla. Drugo, treba uvijek imati na umu da menadžment ima veliki utjecaj na moral kompanije. Ljudi puno pažnje posvećuju ponašanju svojih kolega i direktora.

Potrebno je prihvatiti podjelu posla, a visokopozicionirani rukovodioci često nerado dijele svoju moć. Takav način razmišljanja može nanijeti mnogo štete kompaniji i posebno je opasan u firmama u ekspanziji.

Dalje se postavlja pitanje ključa uspješnog partnerstva. Dobri partneri su ljudi koji imaju zajedničku viziju, slična iskustva i cijene iste vrijednosti.

Naučite na neuspjehe gledati kao na pozitivne pojave. Kada je kompanija General Electric počela prodavati proizvode koji nisu bili savršeni, ubrzo su uvidjeli da građani ne smatraju dobrim takav pristup te su imali vremena da promijene kurs.

"Brzi pad nije loša pojava. Najgori je spori pad", smatra izvršni direktor ove kompanije Jeff Immelt.

Za mentalno zdravlje važno je fizički biti u formi, stoga ne zanemarujte ovu dnevnu ili sedmičnu rutinu, bez obzira na druge obaveze.

Uz sve ovo, uspješni rukovodioci uvijek znaju kada i kako donositi teške odluke i biti čvrst. Nemilosrdnost je važan dio njihovog posla, međutim, sav posao te vrste treba obavljati uz konsultacije s drugima.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: