Posao
208

Kompanija dm najpoželjniji poslodavac 2014. u BiH

FENA
Najpoželjniji poslodavac u 2014. u BiH, po izboru korisnika internet portala Posao.ba, jeste kompanija dm drogerie markt.

Među top deset najpoželjnijih poslodavaca u BiH za 2014. godinu su i Al Jazeera Balkans, Raiffeisen Bank, Coca-Cola HBC B-H, Microsoft BiH, Violeta, Authority Partners, UniCredit Bank, ASA Group i Konzum.

Kompanija Kolektiv d.o.o./portal Posao.ba osmu godinu zaredom ponudila je priliku bh. građanima da odaberu ko su poslodavci u BiH za koje bi mnogi voljeli raditi, te su tim poslodavcima na večerašnjoj svečanoj ceremoniji u Domu armije u Sarajevu, u prisustvu velikog broja direktora, HR i marketing menadžera vodećih kompanija, te predstavnika političkog i privrednog života u BiH dodjeljena priznanja najpoželjnijih u 2014. godini. Ove godine je od 650 nominovanih kompanija i više od 15.000 glasova, odabrano ko su poslodavci koji su se istakli kao najbolji u svom sektoru, te su i oni nagrađeni priznanjem.

Tako je za najpoželjnijeg poslodavca u finansijskom sektoru proglašena Sberbank BH, za fashion and retail sektor kompanija Deichmann obuća. Najpoželjniji poslodavac u FMCG sektoru je Henkel BH, dok je najpoželjniji poslodavac u sektoru farmacije ove godine Farmavita.

U sektoru distribucije najpoželjniji poslodavac je Orbico, u sektoru nafte i gasa HoldINA, a u proizvodno-prehrambenom sektoru Sarajevski kiseljak.

Za najpoželjnijeg poslodavca u proizvodnom sektoru proglašen je Prevent BH, u ICT sektoru Logosoft, a najpoželjniji poslodavac u sektoru javnih preduzeća i ove godine je BH Telecom.

Razlozi atraktivnosti poslodavaca su različiti. Kako je istaknuto, na prvom mjestu je mogućnost rasta kompanije, vodstvo kompanije u sektoru i imidž kompanije u poslovnom svijetu, zatim dobar tretman zaposlenika i pozitivno radno okruženje i sigurnost radnog mjesta, dok su te visina plate, status u kompaniji i beneficije koje nudi poslodavac manje važni.

Ovo veliko istraživanje pokazalo je da su najpoželjniji poslodavci kompanije koje su ulaganjem u svoj brand, u ljude i njihov razvoj i jednakim poštovanjem koji pokazuju prema zaposlenima kao i prema svojim klijentima zaslužile da im bude dodjeljeno ovo priznanje.