{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kako se nositi sa novim šefom

S
27.2.2008. u 08:00
0
0
Kako se nositi sa novim šefom
0
Kako se nositi sa novim šefom
Taman ste se navikli na svog šefa i uspostavili normalan odnos, a na njegovo mjesto je iznenada stigla druga osoba. Nemojte paničariti, već samo pažljivo pročitajte i slijedite savjete kako se nositi sa novim šefom, koje je pripremio popularni web portal za zapošljavanje Monster.com.
Vrlo malo stvari može izazvati toliku napetost na radnom mjestu kao što to čini dolazak novog šefa. Mnoge osobe se u takvim situacijama plaše vala velikih promjena koje bi mogao uvesti novi šef, dok su neki pak uzbuđeni zbog novih izazova.

Ako ste rođeni pod sretnom zvijezdom, novi menadžer može djelovati kao katalizator za vašu karijeru i dozvoliti vam da pokažete da ste vrijedan resurs kompanije i možda promijeniti pravac vaše karijere.

Dakle, ako vam je jako stalo da uspostavite dobar odnos sa novim šefom, preuzmite inicijativu i izdvojite se iz mase uposlenika. Jako je važno da:

Ostavite pozitivan drugi "prvi dojam"

Psiholozi godinama raspravljaju o tome koliko brzo ljudski um može dobiti prvi dojam o nečemu ili nekome. Neki stručnjaci tvrde kako je za to dovoljno tek dvije minute, a drugi pak vjeruju da su u pitanju sekunde. Kojoj god grupi naučnika odlučite vjerovati, poenta je da je prvi dojam veoma važan.

Dolazak novog šefa podrazumijeva da ste dobili novu priliku da ostavite pozitivan prvi dojam. Nije bitno jeste li se dobro slagali sa prethodnim šefom, jer je ta osoba otišla i na vama je da uspostavite dobar odnos sa osobom koja dolazi na njegovo mjesto.

Odgovarajuća ili neodgovarajuća odjeća može vrlo lako uljepšati ili pokvariti prvi dojam.

Ne birajte stranu

U slučaju da na mjesto novog šefa dolazi osoba iz vanjskih krugova, pojavit će se neko u vašem radnom okruženju ko će smatrati da više zaslužuje unapređenje na menadžersku poziciju. Može se desiti da ta osoba negativno reaguje i odluči obavljati minimalnu količinu posla ili jednostavno čekati da novi šef nešto uprska.

Novi šefovi uvijek unose promjene u svoje novo radno okruženje, i ne prežive svi te promjene. Ali, nemojte sebi dozvoliti da gledate novog šefa kao neprijatelja, samo zato što je vaš kolega ogorčen jer nije dobio unapređenje.

Budite potpuno neutralni od samog početka. Budite spremni da, ukoliko je to potrebno, priskočite u pomoć novom šefu, ali nemojte pretjerivati.

Pokažite entuzijazam

Treba imati na umu da će vašem novom šefu biti potrebno nekoliko sedmica kako bi se prilagodio novom radnom okruženju, ali prije no što otrčite u njegov ured i ponudite mu svoju pomoć kako bi mu olakšali rad, samo malo sačekajte.

U prvim sedmicama rada, vaš šef će biti umoran i iznerviran ponudama za pomoć od strane "susretljivih i ljubaznih" uposlenika, pa ako požurite u njegov ili njen ured rizikujete da i vas šef percipira kao iritirajuću osobu, a rizikujete i udaljavanje od radnih kolega.

Dobrovoljno se prijavite za manje radne zadatke

Pokažite šefu ko ste i šta znate raditi. Ali, imajte na umu da dobrovoljno prijavljivanje za velike radne zadatke može izazvati sumnju kod šefa, ali i radnih kolega. Ne treba se plašiti širenja vaše postojeće uloge i preuzimanja novih odgovornosti, ali preporučljivije je prijavljivati se za svakodnevne poslove koje niko ne želi.
.
Nemojte biti sveznalica

Čim zakorače u svoj novi ured, šefovi žele napraviti brze, ali i korisne promjene. Vrlo često to podrazumijeva privatne sastanke sa svakim članom radnog osoblja kako bi mogli saznati šta uposlenici vole i ne vole i kako odjel učiniti boljim.

Iskoristite ovo kao priliku da djelujete kao ključna osoba koja će novom šefu pomoći da što bolje razumije kako odjel ili kompanija funkcioniše. Svakako želite da se predstavite kao vrijedan resurs, ali ni slučajno se nemojte pretvarati da ste stručnjak za stvari za koje to niste.

Budite iskreni i priznajte kada nemate odgovore na sva pitanja. Dovoljno je da u ovakvim slučajevima kažete: "Raspitat ću se za to." ili "Predlažem da pitate kolegu.", jer ćete tako zadobiti poštovanje novog šefa kao osoba koja se ne pretvara da sve zna.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: