1. Email provjeravati dvaput dnevno
Email je nevjerovatno sredstvo informisanja i istovremeno glavna smetnja koja vam odvlači pažnju od zadataka. Organizujte si dnevni raspored koji će uključiti provjeravanje emaila dvaput dnevno umjesto svakih nekoliko sati. Istovremeno ćete postići daleko više i povećati nivo koncentracije.
2. Uključiti telefonsku sekretaricu
Koliko je email pometnja, toliko je i telefon. Ukoliko ste zauzeti obavezama i rokovima, a i telefon neprestano zvoni, uključite telefonsku sekretaricu. Pozive, kao i email, provjeravajte dva puta dnevno.
3. Prošetati nakratko
Držite se rutine ili rasporeda koji uključuje odlazak na pauzu na ručak i poslijepodnevnu šetnju. Čak i ako prošetate samo nekoliko minuta oko zgrade u kojoj radite, uvijek je dobro ustati sa stolice, rastegnuti mišiće i rasteretiti misli.
4. Nagraditi se na kraju
Dobro je nagraditi se ukoliko posao dobro uradite. Kad konačno, u okviru dozvoljenog roka, završite ogroman posao na kojem ste radili, učinite nešto zabavno za sebe. Pripremite si kupku ili si kupite novu knjigu ili časopis. Čak i male stvari nas čine motiviranim ukoliko se njima služimo kako bismo se valjano nagradili.