{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kako izbjeći aferu na poslu

S
11.4.2008. u 14:28
0
0
Kako izbjeći aferu na poslu
0
Kako izbjeći aferu na poslu
Mnogi izbjegavaju intimno druženje s radnim kolegama jer žele odvojiti privatni život od poslovnog. Drugima to nije dozvoljeno jer je takva politika kompanije u kojoj rade. Iako druženje ove vrste s radnim kolegama ne mora naštetiti poslu, ipak bi to trebalo izbjegavati.
Provjerite šta piše u statutu kompanije u vezi s ovim pitanjem. Moguće je da postoje i pravila koje se tiču eventualnih druženja sa kolegama ili nadređenima. Dakle, važno je poznavati pravila jer vam pozivanje na njih može olakšati situaciju.

Pristojno odbijte kolege koje vas pozovu. Neka odbijanje zvuči kao izvinjenje, tako da nema potrebe za daljim objašnjenjima. Naprimjer: Ne, hvala.

Ako nekome date razlog, nastavit će vam dosađivati ili početi objašnjavati kako su vaši razlozi pogrešni. U suštini, što manje ulazite u takve razgovore i kažite što manje pa ćete lakše izbjeći afere na poslu.

Od početka uspostavite profesionalni odnos s kolegama. Izbjegnite bilo kakve insinuacije koje bi mogle nalikovati na flert ili davanje pogrešnih signala. Fokusirajte se na posao i izgrađivanje zdrave profesionalne atmosfere.

Prijavite slučajeve uznemiravanja na vrijeme. Ako vas neko na radnom mjestu uznemirava, pokušajte to što prije riješiti. Nemojte tolerisati nikakve poteze onih kojima ste jasno dali do znanja da niste zainteresovani.

Razvijte aktivan društveni život koji je potpuno odvojen od posla i karijere. Budite zauzeti vašim vlastitim zanimanjima i provodite vrijeme s prijateljima koji nemaju nikakve veze sa mjestom gdje radite. Kad imate dobar društveni život, manje ćete biti raspoloženi za sklapanje prijateljstava sa radnim kolegama.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: