1. Planirajte dan i rasporedite svoje vrijeme
Bez utvrđene strukture i procedure nema uspješnog radnog dana. Ukoliko se ujutro probudite, a uopće ne znate šta biste toga dana radili i koji su vam prioriteti, vaše dragocjeno vrijeme otići će u nepovrat.
Ne morate isplanirati svaku minutu svoga dana jer to bi stvaralo samo dodatni pritisak i stres. Pokušajte okvirno isplanirati šta biste toga dana htjeli završiti. Možda čak i riješite većinu svojih obaveza.
2. Organizirajte se pomoću spiska
Kada istovremeno započnete nekoliko projekata, vrlo lako se može desiti da zaboravite prioritete ili čak da pomiješate obaveze. Stoga će vam organizovan spisak biti od velike pomoći. Kada finalizirate neku od stavki sa spiska, prekrižite je i mnogo ćete brže završiti mnoštvo projekata koje ste započeli.
3. Postavite sebi ciljeve
Kada ste napravili svoj spisak obaveza i počeli postupati po njemu, najbolje bi bilo da si postavite ciljeve koje želite postići i da se onda sigurnim koracima krećete prema njima.
4. Oslobodite se vanjskih utjecaja
Kada pokušavate biti kreativni i produktivni morate se osloboditi svih vanjskih utjecaja koji narušavaju vašu koncentraciju. Pronađite načina i mjesto na kojem ćete moći biti sami sa svojim obavezama.
5. Stvari rješavajte postepeno
Ono što će smanjiti vašu produktivnost i djelotvornost vašeg rada jeste ukoliko budete radili više stvari u isto vrijeme. Rasporedite svoje obaveze prema listi prioriteta i rješavajte ih jednu za drugom.