Josip Canjar, direktor Podravke BiH kazao je da je riječ o velikom priznanju za "Podravku", "Čokolino" i "Vegetu" koji su na ovaj način, pored dosadašnje tržišne potvrde od strane potrošača, dobili i značajno priznanje od strane vodećih poslovnih, marketinških, medijskih te akademskih stručnjaka.
"Izuzetno je značajno takmičiti se među 12.000 brendova koji se nalaze na tržištu BiH i dospjeti u sam vrh. U budućnosti ćemo se potruditi ne samo da opravdamo ovo priznanje nego da budemo još konkurentniji na tržištu", rekao je Canjar.
Osvajanjem ovog priznanja "Podravka", "Čokolino" i "Vegeta" su stekli Superbrands status i dobile pravo korišćenja nagradnog znaka Superbrands Bosnia and Herzegovina 2008.
Organizacija Superbrands je nezavisni i globalni autoritet na području brandinga, prisutna u 75 zemalja širom svijeta te provodi veliki broj aktivnosti koje uključuju promociju i imenovanje izuzetnih robnih marki kao i promociju samog brandinga.
Ekspertno vijeće koje je vršilo selekciju brandova za 2008. godinu u BiH sastojalo se od 55 članova - priznatih i poznatih poslovnih, marketinških i akademskih stručnjaka, kao i predstavnika medija.
Na listi se našlo oko 12.000 brandova koji su prisutni na tržištu BiH, dok je čak 800 domaćih i stranih brandova sačinjavalo listu finalista koja je pripremljena u saradnji sa vodećim agencijama za istraživanje tržišta.
Za najbolje se glasalo na osnovu prepoznatljivosti, reputacije, kvaliteta, pouzdanosti i dugogodišnje doslijednosti.
Kao rezultat ove selekcije biće izdata knjiga “Superbrands BiH 2008” koja će biti predstavljena javnosti na svečanoj ceremoniji dodjele priznanja Superbrands u septembru.