biznis
0

Počela kampanja za Izbor društveno odgovornog preduzeća "DOBRO 09"

FENA
Kampanja za Izbor društveno odgovornog preduzeća "DOBRO 09", čiji je cilj promocija dobrovoljnih i humanih aktivnosti kompanija koje posluju u Bosni i Hercegovini, zvanično je počela.

Kampanja "DOBRO 09" usmjerena je prema preduzećima i menadžmentu koji svojim primjerom angažiranosti u društvu i odgovornosti prema njemu predstavljaju nositelje razvoja u Bosni i Hercegovini.

Kompanije za koje se smatra da djeluju društveno odgovorno mogu nominirati institucije, kompanije, organizacije i pojedinci.

“Fondacija Mozaik i ove godine želi promovirati dobru praksu preduzeća i nagraditi one koje su kroz doprinos ekonomskom razvoju pomogli u izgradnji boljeg društva. Prednosti društveno odgovornog poslovanja su da preduzeća, koje vrlo ozbiljno prilaze društvenoj odgovornosti, ostvaruju bolju tržišnu poziciju i perspektivu za dugoročne profite. S druge strane, čuva se okoliš, uposlenici su zadovoljniji te se osiguravaju sredstva za pomoć ugroženima", izjavio je direktor Fondacije Mozaik Zoran Puljić.

Prošle godine je kao društveno najodgovornije preduzeće odabran Bosnalijek, koji je bio ukupni pobjednik i pobjednik u kategoriji “odgovorne poslovne prakse”.

U kategoriji “koorporativna filantropija” pobijedila je kompanija Širbegović, dok je u kategoriji “dobrotvorni matketing” pobijedila firma PC Kids.

Slogan ovogodišnje kampanje je “Dobro je biti dobar”, a pravo učešća imaju sva preduzeća registrirana u BiH, saopćila je Fondacije Mozaik, organizator kampanje.