{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Pet godina Weekend Media Festivala: veći nego ikad, provokativan i uzbudljiv

6.7.2012. u 11:33
0
0
Pet godina Weekend Media Festivala: veći nego ikad, provokativan i uzbudljiv
0
Pet godina Weekend Media Festivala: veći nego ikad, provokativan i uzbudljiv
Tomo Ricov i Nikola Vrdoljak
Peti Weekend Media Festival, najveći regionalni festival komunikacija, održat će se ove godine od 20. do 23. septembra u festivalskom prostoru stare Tvornice duhana u Rovinju. Veći, provokativniji i uzbudljiviji, Weekend petu godinu zaredom okuplja domaće i regionalne medijske, marketinške i PR profesionalce.
Weekend Media Festival i ove godine dovodi niz vrlo uglednih predavača i panelista iz regije, ali i iz svijeta. Tako će o budućnosti vijesti i demokratije govoriti Conor White-Sullivan, direktor HuffPost Labsa. White-Sullivan je jedan od predvodnika napora da se kroz zajednice blogera promijeni klasični pristup vijestima, zbog čega je dobio i priznanje američkog predsjednika Baracka Obame te je prošle godine uvršten u Forbesov izbor 30 najutjecajnijih osoba mlađih od 30 godina.

Multimedijski producent Gabriel Dance pet je godina vodio projekt NYTimes.com, a danas je interaktivni urednik britanskog Guardiana u New Yorku. Elokventni 30-godišnjak iz Colorada pun je entuzijazma u vezi sa budućnosti digitalnog novinarstva. Svoj će entuzijazam pokušati prenijeti i na publiku u Rovinju, na predavanju čiji je naslov "Umjetnost i znanost interaktivnih vijesti".

Internetske igrice su globalna industrija vrijedna 100 milijardi američkih dolara. Davor Hebel, partner u Fidelity Growth Partners Europe iz Velike Britanije uvjeren je da u toj industriji itekako ima mjesta za regionalne igrače iz Jugoistočne Evrope. Prije dolaska u Fidelity Growth Partners Davor je bio suosnivač i član nadzornog odbora tvrtke Experia, sa sjedištem u Hrvatskoj.

Iz kompanije Hearst Magazines International u Rovinj dolaze potpredsjednica Kim St. Clair Bodden i viši potpredsjednik Jay McGill. U proteklih 30 godina Kim St. Clair Bodden je proputovala cijeli svijet, plasirajući međunarodna izdanja časopisa, poput Cosmopolitana, Esquirea, Harper's Bazaara, Good Housekeepinga i mnogih drugih. Jay McGill je zadužen za nadzor Hearstovih izdavačkih i digitalnih poslova u Evropi i Africi te na Bliskom Istoku, a uz to McGill je trenutno član upravnog odbora osam zajedničkih izdavačkih kompanija širom svijeta.

Jedan od gostiju petog Weekend Media Festivala je i Nenad Čanak, predsjednik Lige socijaldemokrata Vojvodine. Tema Čankovog predavanja je provokacija kao komunikacija, a osnovna je teza da je u Srbiji i regiji govoriti istinu i biti principijelan bilo i ostalo provokativno i nepopularno. Kako zadržati pažnju birača u situaciji kada je primijetno zasićenje politikom? Kako komunicirati u uvjetima kada se sve češće čuje da su "svi političari isti"? To su neka od pitanja na koja će Čanak pokušati dati odgovor svojim predavanjem.

Weekend Media Festival ove se godine predstavlja i novim formatom Hard Talk, gdje će ugostiti Aleksandra Tijanića i Gorana Milića. Gost Hard Talka je i Emil Tedeschi, vlasnik Atlantic grupe.

U bogatom programu panel rasprava ističu se "Mit o TV rejtingu", "Može li film u Hrvatskoj biti gledan i profitabilan?", "Gdje se događa novinarstvo?" te "Pogled preko plota".

Weekend otvara, naravno, i niz tema iz područja nove tehnologije, pa će se tako raspravljati o novim medijskim igračima digitalnog doba, a nastavlja se i predstavljanje živahne regionalne start up scene. Predstavljanje će pratiti i tročlani žiri, koji će jednim od start upova omogućiti učestvovanje na Pioneers Festivalu u Beču, jednom od najzanimljivijih tehnoloških festivala u centralnoj Evropi. Osim publike iz regije, očekuju se i gosti iz nekoliko venture capital fondova.

Jedna u nizu novosti petog Weekend Media Festivala je BalCannes, regionalna revija najboljih reklamnih agencija, organizirana u saradnji s Hrvatskim udruženjem agencija za tržišno komuniciranje (HURA). Sve zainteresirane agencije iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Crne Gore imaju priliku predstaviti svoje radove, koji će kontinuirano biti prikazivani u posebnoj dvorani u sklopu festivala. Iako BalCannes nije prvenstveno takmičarskog karaktera, agencije čije projekte izabere stručni žiri novinara specijaliziranih za oglasnu industriju, dobit će priliku osobno predstaviti svoje projekte na glavnoj pozornici festivala te će im biti uručen poseban certifikat.

Protekle je godine Weekend Media Festival ugostio oko 4000 sudionika iz Hrvatske i zemalja regije, ali i gostiju iz Evrope, Amerike i Japana, među kojima je bilo oko 500 akreditiranih novinara te više od 120 predavača i panelista iz cijele regije. Uz vrhunska predavanja, panel rasprave i prezentacije, Weekend je poznat i kao mjesto najboljih koncerata i partija kojima završava ljetna sezona u Rovinju.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: