{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Pampers i u 2008 nastavlja sa humanom akcijom darivanja

S
25.3.2008. u 12:10
0
0
Pampers i u 2008 nastavlja sa humanom akcijom darivanja
0
Pampers i u 2008 nastavlja sa humanom akcijom darivanja
Akcijom darivanja Pampers pelena i maramica za novorođene trojke iz Sarajeva, Pampers dalje nastavlja veliku humanu akciju i u ovoj godini, započetu donacijom resusitatora za sedam velikih medicinskih centara u Bosni i Hercegovini.
Velika Pampers akcija je u protekloj 2007 godini obuhvatila darivanje novorođenih trojki u Čelincu, Novom Šeheru i Odžaku, te donaciju stolića za presvlačenje beba za 35 porođajnih odjeljenja u Bosni i Hercegovini.

Ovoga puta u Sarajevu je porodici Slinić - Ražanica donirana veća količina Pampers pelena i maramica. Velida Slinić i Emir Ražanica koji su već imaju četverogodišnjeg dječaka nisu krili svoje zadovoljstvo novim prinovama, a kako kažu ovo je prvi slučaj trojki u njihovoj porodici.

U Bosni i Hercegovini se roditelji sve rijeđe odlučuju imati brojnu porodicu, upravo zbog teške finansijske situacije u cijeloj zemlji. Na prisutnost ove izrazito negativne pojave u BH društvu ukazuju i statistike prema kojima je u prošloj godini prirodni priraštaj bio negativan i bilježio negativan trend.

Poslije novorođenih trojki iz Sarajeva, Pampers je posjetio trojke u porodici Đulkić iz Bihaća, te donirao sa većom količinom Pampers pelena i maramica, koje će im u ovom osjetljivom periodu za mlade roditelje zasigurno biti od velike pomoći.
Pampers ovom kontinuiranom akcijom nastoji pružiti podršku mladim roditeljima, a donacijom Pampers pelena i maramica, dovoljnim za višemjesečnu upotrebu, nastoji olakšati podizanje novih članova porodica Slinić – Ražanica i Đulkić.

Pampers i u narednim mjesecima planira realizaciju sličnih aktivnosti. “Pored Nacionalnog programa edukacije u njezi beba, koja se u BiH provodi već sedam godina, ova kompanija će nastaviti sa akcijama donacija medicinskim ustanovama u našoj zemlji ali i pojedincima’’, rekla je Maida Agić, koordinator za odnose sa javnošću kompanije Procter&Gamble.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: